پایداری گاز در شهرستان های سیروان و چرداول تضمین می شود

۱۴۰۲/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۲:۵۶
کد خبر: ۱۴۸۰۸۸۴
پایداری گاز در شهرستان های سیروان و چرداول تضمین می شود
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از افتتاح و بهره‌برداری ایستگاه CGS لومار و کارخانه سیمان ایلام برای پایداری گاز در شهرستان های سیروان و چرداول در هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام؛ محمود کشاورز در دیدار با فرماندار چرداول افزود: با نصب و راه اندازی این ایستگاه، علاوه بر تضمین پایداری گاز در این 2 شهرستان، قدم های قابل قبولی در حوزه پدافند غیر عامل نیز برداشته می شود.

وی با اشاره به اینکه عملیات اتصال ایستگاه 20 هزار پشتیبان کارخانه سیمان در حال اتمام است و پایداری گاز با اتصال این ایستگاه به شبکه گاز به سطح بالایی خواهد رسید، اظهار داشت: این پروژه تا هفته دولت به اتمام می‌رسد و در مدار قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه شهرستان چرداول یکی از مناطق سبز استان در حوزه گازرسانی است، تصریح کرد: در حال حاضر تمامی مناطق شهری و روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

کشاورز با اشاره به اینکه 4 شهر و 79 روستای چرداول از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، ادامه داد: هم اکنون بیش از 15 هزارو 350 خانوار در مناطق شهری و روستایی چرداول مشترک گاز هستند.

وی با اشاره به اینکه تمامی شهرک های صنعتی سطح شهرستان چرداول گازدار هستند،گفت: شرکت گاز استان در راستای تحقق نامگذاری امسال به واحدهای صنعتی و تولیدی توجه ویژه ای دارد.

همچنین فرماندار چرداول از گازرسانی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان قدردانی کرد و گفت: شرکت گاز شهرستان تنها اداره ای است که کمترین چالش را ایجاد کرده و در ارائه خدمات سرآمد است.

علی محمدی با بیان اینکه اکثر مراجعه کنندگان از این اداره اعلام رضایت دارند،افزود: خدمات شرکت گاز استان در مناطق شهری، روستایی، واحدهای صنعتی و تولیدی قابل لمس است و انتظار می رود که این خدمات همچنان استمرار داشته باشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز