درآمد چند صد میلیونی از سایت (واقعیت یا توهم؟)

۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۵:۳۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۶۴۶۳۴
درآمد چند صد میلیونی از سایت (واقعیت یا توهم؟)
خیر نمی‌توان گفت که این صحبت‌ها اشتباه است. همانطور که در سطح ایران و جهان مشاهده می‌کنید، بسیاری از ثروتمندان، صاحبان کسب و کارهای حوزه IT هستند. از قدیم گفته شده : تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها (: تخفیف ویژه طراحی سایت رایانیتا برای پیج ها

به گزارش برنا، احتمالا شما هم خیلی شنیدید که یک شبه پولدار شوید، لامبورگینی خود را سوار شوید، با یک سایت فوق العاده یک شبه به آرزوهای خود برسید، در منزل کار کنید و درآمد فوق‌العاده کسب کنید و مواردی از این قبیل.

در این مقاله قصد داریم راجع به صحت این موارد صحبت کنیم.

آیا می‌توان یک شبه پولدار شد؟

واقعیت چیست؟ آیا این حرف ها دروغ است؟

خیر نمی‌توان گفت که این صحبت‌ها اشتباه است. همانطور که در سطح ایران و جهان مشاهده می‌کنید، بسیاری از ثروتمندان، صاحبان کسب و کارهای حوزه IT هستند. از قدیم گفته شده : تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها (:

اما به این سادگی هم نیست. مسلما هر کسب وکار و هر شغلی سختی‌ها و مشکلات خودش را دارد. چه بسا شرکت‌ّهایی متشکل از تیم حرفه‌ای که در همین عرصه، با شکست مواجه شدند.

برای یک شبه پولدار شدن در هر عرصه‌ای باید سالها تلاش کرد تا بتوان یک شبه پولدار شد.

چرا کسب و کار الکترونیک؟

در کسب و کار الکترونیک هزینه‌های ثابت و اولیه جهت شروع کار به نسبت سایر مشاغل بسیار پایین‌تر است. برای همین امکان ورود به این زمینه موانع مالی کمتری دارد و راحت تر می توان در این عرصه وارد شد.

اگر صاحب یک کسب و کار سنتی هستید، به عنوان مثال مغازه ، آموزشگاه دارید یا پزشک و وکیل هستید و ... ورود به دنیای الکترونیک و دیجیتال می تواند کمک بسیاری به رشد کسب و کار شما کند و شما را از مرزهای فیزیکی رها سازد.

در واقع، صنعت IT تسهیل‌گر سایر صنایع نیز می‌باشد.

با توجه به نرخ رشد روز افزون کسب و کارهای دیجیتال و فروشگاه های آنلاین، اگر می‌خواهید جا نمانید، شما هم باید در این عرصه وارد شوید. دنیا، دنیای دیجیتال است و اگر شما به این دنیا ورود نکنید، چرخه ی این دنیا، کسب و کار شما را حذف خواهد کرد.

همین الان تصمیم بگیرید و اولین گام رو برای ورد به دنیای دیجتال بردارید و سایت خود را سفارش دهید.

سفارش طراحی سایت

شرکت رایانیتا مستقر در مرکز رشد و دارای مقام برتر در حوزه طراحی سایت، می تواند از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد.

این شرکت برای خدمات طراحی سایت خود ضمانت کیفیت، پشتیبانی یک ساله رایگان و آموزش رایگان کار با پنل مربوطه ارائه می‌دهد.

هم چنین، این مجموعه حرفه ای برای تمامی مشتریان خود مشاوره رایگان نیز ارائه می دهد. اگر خیلی به این دنیا آشنا نیستید یا دقیقا نمی دانید به چه چیزی نیاز دارید، می توانید در وب سایت رایانیتا (rayanita.com)درخواست مشاوره رایگان ثبت کنید یا خودتان مستقیما با این شماره تماس بگیرید و از این خدمات بهره مند شوید. (۰۲۱۴۷۶۲۰۰۷۰)

تخفیف ویژه طراحی سایت رایانیتا برای پیج های بیزینسی اینستاگرامی

در راستای حمایت از کسب و کارهای اینستاگرامی و پیج های فروشگاهی و کمک به گسترش کسب و کار الکترونیک در دوران شیوع کرونا، شرکت رایانیتا تخفیف ویژه طراحی سایت ارائه می دهد.

برای در یافت این تخفیف کافی است با این شماره تماس بگیرید (۰۲۱۴۷۶۲۰۰۷۰) یا به این وبسایت مراجعه کنید (rayanita.com) یا روی لینک سفارش طراحی سایت کلیک کنید(کمی بالاتر). پس از بررسی پیج شما توسط کارشناسان، می توانید بین ۲۰٪ تا ۵۰٪ تخفیف ویژه طراحی سایت دریافت کنید. این تخفیف نهایتا پس از ۱۲ساعت از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

هم چنین،  پیج های آگهی مانند پیج هایی که محصولات افراد را به فروش میگذارند مانند محصولات دست دوم یا پیج های حامی کسب و کار و... که نیاز به طراحی سایت مارکت پلیس دارند، مشمول این تخفیف می شوند.

با ایجاد یک وبسایت حرفه ای کسب و کار خود را رشد دهید.

طراحی سایت + سئو

راه ورود به دنیای دیجیتال

واقعیت اینه که شما با ورود به دنیای الکترونیک به دلیل نداشتن محدودیت فیزیکی می توانید مشتریان خود را دو چندان کنید. این یک واقعیت است. برای اطمینان می‌توانید از کسب و کارهای تقربا موفق صحت این موضوع را بپرسید. قطعا تعداد بالایی این مورد را تایید می کنند.

با داشتن یک وبسایت و انجام سئو به راحتی می توانید بازدید خود را افزایش دهید. اگر بازدید خود را بالا ببرید قطعا به تعداد مشتریانتان نیز افزوده خواهد شد. هرچه تعداد مشتریان بالاتر برود میزان فروش بالا خواهد رفت. و در نهایت هر چه بیشتر بفروشید، درآمد و سودتان افزایش یافته است.

پس این موضوع تا حدی این موضوع درآمد بالا از یک وبسایت را می تواند اثبات کند. اما در واقعیت راه اندازی یک سایت حرفه ای و انجام سئو تخصص نیازمند دانش است و یا باید خودتان شروع به یادگیری نمایید یا کارتان را برونسپاری کنید.

چرا از اینستاگرام استفاده نکنیم !؟

شاید با توضیحات بالا بگویید خب، چرا بریم سراغ سایت و سئو که دردسر بیشتری داره چرا از اینستاگرام استفاده نکنیم ؟حضور افراد در اینستاگرام بیشتر از سایت‌هاست. پس چرا اینستاگرام نه؟

طراحی سایت + سئو

تمامی این سوالات کاملا صحیح و به جاست. طبق آمار حضور افراد در شبکه اجتماعی اینستاگرام از سایت‌ها بیشتر است. تفاوت در هدف کاربران است. بیشتر افرادی که در اینستا حضور دارند، به دنبال تفریح و سرگرمی هستند و قصد خرید یا آموزش ندارند. ولی کسانی که عبارتی را جستجو می‌کنند و وارد سایتی می شوند، به دنبال هدفی بوده اند.

شاید تعداد افراد کمتر باشد ولی اکثر افراد وبسایت ها از جامعه هدف شما خواهند بود.

دقت کنید شما باید حتما در کنار وبسایت، در محیط های اجتماعی نیز مانند اینستاگرام، لینکدین، تلگرام، واتساپ و... هم استفاده کنید.در واقع وب سایت، شالوده اصلی کسب و کار شماست و حکم شناسنامه و هویت برای کسب و کار دارد. ولی حضور در رسانه‌های اجتماعی نیز الزامی است زیرا روش بازاریابی بسیار موثری هستند و به صورت غیر مستقیم نیز به سئو سایت شما کمک می‌کنند.

مزایای داشتن وب‌سایت

  • در واقع وبسایت، کسب و کار شما را حرفه ای تر و قابل اعتماد تر به کاربران نشان می‌دهد.
  • امکان فروش آنلاین، درگاه پرداخت ایمن خواهید داشت.
  • با دریافت نماد اعتماد الکترونیک افراد بیشتری به بیزینس شما اعتماد می‌کنند.
  • یکی از مشکلات پیج های فروشگاهی (چه برای آموزش و خدمت چه برای کالا) گم شدن محصولات در پست‌هاست. با داشتن یک سایت به راحتی می توانید محصولات خود را مدیریت و دسته بندی کنید.
  • امکان نمایش مرتب تر محصولات، جستجو و فیلتر بر اساس ویژگی ها خواهید داشت.
  • نگران فیلترینگ اینستاگرام نخواهید بود.
  • امکان درج توضیحات کاملتری از محصولات وجود دارد.
  • کاربران، خریداران، تعداد فروش‌ها، میزان درآمد، تعداد بازدید و ... را با سیستم آنالیتیکس می توانید بررسی کنید.
  • امکان جمع آوری ایمیل و شماره کاربران از روش های مختلف برای شما وجود دارد.
  • و...

فعالیت در سوشال مدیا ها نیز روش بسیار خوبی است به طور مثال برای فعالیت های آموزشی فنی، لینکدین و برای حوزه فشن، اینستا از روش های بسیار خوب مارکتینگ محسوب می شوند. ولی این روشها به تنهایی کافی نیستند و با یک سایت در کنارشان می توانید اعتماد سازی بیشتر و خدمات حرفه تر ارائه کنید.

تخفیف ویژه سئو تخصصی رایانیتا برای پیج های بیزینسی

اگر پیجی فعال دارید و قبلا وبسایتتان را نیز ایجاد کرده اید، شرکت رایانیتا برای شما نیز هدیه ویژه دارد و می‌توانید از خدمات سئو تخصصی حرفه ای این شرکت بهره مند شوید. روش دریافت این تخفیف نیز مشابه تخفیف وبسایت است و بعد از بررسی کارشناسان طی ۱۲ ساعت ، تخفیف ویژه ۲۰٪ تا ۵۰٪ به شما عزیزان از طریق ایمیل یا پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما