استخراج ابری ارز دیجیتال، روشی جدید برای کسب درآمد!

۱۴۰۱/۱۱/۱۱ - ۱۸:۰۷:۳۶
کد خبر: ۱۴۳۰۶۲۸
استخراج ابری ارز دیجیتال، روشی جدید برای کسب درآمد!
در حال حاضر راه‌های جدیدی برای درآمدزایی از صنعت ارزهای دیجیتال به وجود آمده‌اند که استخراج یکی از آن‌ها است.

در حال حاضر راه‌های جدیدی برای درآمدزایی از صنعت ارزهای دیجیتال به وجود آمده‌اند که استخراج یکی از آن‌ها است. ازآنجایی‌که همه علاقه‌مندان حوزه کریپتو زمان، هزینه و قدرت پردازش کافی برای تایید شبکه رمزنگاری موردنظر خود را ندارند، متخصصان این حوزه روش‌های جدیدی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا ابداع کرده‌اند. استخراج ابری ارز دیجیتال یک روش عالی جایگزین برای استخراج سنتی است. اگر مهارت و سخت‌افزار لازم برای استخراج سخت‌افزاری را ندارید، توصیه می‌کنیم این مقاله را حتما مطالعه کنید. در این مقاله به بررسی مفهوم استخراج ابری ارز دیجیتال و نحوه عملکرد آن می‌پردازیم.

استخراج ابری ارز دیجیتال چیست؟

استخراج ابری مکانیزمی برای استخراج ارزهای دیجیتال با استفاده از قدرت رایانش ابری اجاره‌ای بدون نصب یا راه‌اندازی مستقیم سخت‌افزار و نرم‌افزارهای مرتبط است. برای انجام استخراج ابری باید مقدار معینی قدرت هش را از یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات خریداری کنید. شرکت ارائه‌دهنده به‌ازای قدرت هش خریداری‌شده، مشوق‌هایی را به شما پاداش می‌دهد.

کلود ماینینگ یک جایگزین عالی برای سیستم استخراج سخت‌افزاری است. شرکت‌های ماینینگ به شما اجازه می‌دهنده حساب باز کنید و از راه دور در فرایند استخراج ارزهای دیجیتال با هزینه‌ای اساسی شرکت کنید. به‌این‌ترتیب از هرکجای جهان می‌توانید در فرایند استخراج سهیم شوید و سود به دست آورید. به یاد داشته باشید که حتی برای استخراج ابری کریپتو نیز باید یک دوره ارز دیجیتال بگذرانید تا با تسلط کامل بر این بازار به فعالیت بپردازید.

انواع مدل‌های استخراج ارز دیجیتال در فضای ابری

با فراگیر شدن ارزهای دیجیتال در جهان، فرایند ماینینگ برای ارزهای دیجیتال معروف مانند بیت کوین بسیار دشوارتر شد. افزایش تقاضا برای بیت کوین باعث بیشتر شدن قیمت بیت کوین امروز و در نتیجه سخت‌تر شدن شبکه شده است. به همین خاطر مدل‌های استخراج ابری پدید آمدند تا همه افراد با هر میزان قدرت پردازنده‌ای بتوانند به‌راحتی در فرایند استخراج شرکت کنن. مدل‌های استخراج ابری را می‌توانیم به دو دسته زیر تقسیم کنیم:

  • استخراج ابری میزبانی‌شده: در این مدل که محبوب‌ترین مدل کلود ماینینگ به شمار می‌رود، ماینرها سکوهای ماینینگ را در مزرعه موردنظرشان خریداری یا اجاره می‌کنند و هزینه راه‌اندازی و نگهداری آن را می‌پردازند. به‌این‌ترتیب هزینه‌های مرتبط با برق کاهش پیدا کرده و قدرت هش بیشتری نیز به سمت استخرهای ماینینگ هدایت می‌شود. به‌علاوه، ماینرها در این روش کنترل کاملی روی پاداش‌هایشان دارند.
  • قدرت هش اجاره‌ای: در این مدت قدرت هش یا قدرت محاسباتی از مزرعه استخراج اجاره داده می‌شود. استخراج‌کنندگان در این روش به‌اندازه سهم خود، سود دریافت می‌کنند. برای استفاده از این روش، شما باید در یکی از سایتهای استخراج ابری ارز دیجیتال حساب باز کنید و بعد از انتخاب قدرت محاسباتی موردنظرتان، شروع به فعالیت کنید.

به یاد داشته باشید که قدرت هش اجاره‌ای بهترین مدل برای استخراج آلت‌کوین‌ها (ارزهای دیجیتال غیر از بیت کوین) به شمار می‌رود.

2

آشنایی با مزایای استخراج ابری کریپتو

تا اینجای مقاله راجع‌به استخراج ابری ارز دیجیتال و تفاوت‌های آن با استخراج سخت‌افزاری یا سنتی آشنا شدیم. Cloud mining مزایای خاصی را برای فعالان حوزه کریپتو به ارمغان آورده است که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم:

  • استخراج ابری نیازی به تجهیزات و پیکربندی ندارد. ازهمین‌رو مصرف برق آن به‌شدت پایین است و هیچ فشاری به سیستم شما برای انجام محاسبات نمی‌آورد.
  • درآمدهای استخراج ابری بسیار بالا است و در عرض یک سال می‌توانید سرمایه خود را چندین برابر کنید.
  • قدرت مرکز داده در این روش استخراج بالا است.
  • با استفاده از یک سرویس می‌توانید ارزهای دیجیتال مختلف را استخراج کنید.
  • با معرفی افراد به این استخرها می‌توانید درصدی از سود او را دریافت کنید.

هرچند استخراج ابری ارز دیجیتال رایگان نیست، اما با پرداخت مبلغ مشخصی می‌توانید قدرت هش دریافت کنید و بدون خرید سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای موردنیاز به کسب درآمد بپردازید. در بازه‌های زمانی مشخص نیز امکان انتقال ارز دریافتی به انواع صرافی‌ها از جمله صرافی بدون احراز هویت و فروش یا مبادله آن‌ها برایتان فراهم می‌شود.

3

معایب cloud mining چیست؟

هرچند استفاده از سایت استخراج ابری ارز دیجیتال به سرمایه کمتری برای خرید تجهیزات نیاز دارد، اما بدون در نظر گرفتن معایب آن نیز نباید کاری انجام دهید. با افزایش محبوبیت کریپتوکارنسی‌ها تبلیغات مختلفی برای استخراج ابری ارز دیجیتال رایگان به وجود آمد که بسیاری از آن‌ها کلاهبرداری است. ازهمین‌رو توصیه می‌کنیم به همه سایتهای استخراج ابری ارز دیجیتال اعتماد نکنید و با آگاهی کامل در این راه قدم بردارید.

آموزش استفاده از سایت استخراج ابری ارز دیجیتال با داجکس

در این مقاله به بررسی استخراج ابری ارز دیجیتال پرداختیم و انواع مدل‌ها، مزایا و معایب آن را با یکدیگر بررسی کردیم. استخراج ارز دیجیتال در فضای ابری به شما کمک می‌کند که از هرکجای جهان بدون نیاز به تجهیزات سخت‌افزاری و مصرف برق بالا برای استخراج ارزهای دیجیتال اقدام کنید. به یاد داشته باشید که با وجود مزایای متعدد ماینینگ ابری، این روش چندان هم بی‌خطر نیست و احتمال کلاهبرداری در آن وجود دارد. ازهمین‌رو بدون گذراندن دوره‌های آموزشی ارز دیجیتال اصلا وارد این فضا نشوید.

تیم متخصص داجکس بعد از سال‌ها فعالیت در انواع بازارهای مالی از جمله ارزهای دیجیتال دانش، تخصص و تجربه خود را در قالب ویدئوهای آموزشی در اختیار شما قرار داده است. با تهیه دوره‌های مقدماتی و پیشرفته ارز دیجیتال به‌راحتی و در کمترین زمان ممکن می‌توانید به کلیه مباحث مطرح در این بازار مالی نوظهور مسلط شوید. تیم داجکس همچنین امکان شرکت در کلاس خصوصی ارز دیجیتال با بهترین استاد را برایتان فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت dogex.ae شوید و توضیحات مربوط به هر دوره را بخوانید.

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز