یادگیری طراحی سایت به صورت رایگان در سال جدید

۱۴۰۱/۱۲/۱۰ - ۱۰:۲۴:۴۸
کد خبر: ۱۴۴۲۹۹۶
یادگیری طراحی سایت به صورت رایگان در سال جدید
یادگیری طراحی سایت به صورت رایگان امروزه با وجود اینترنت کار بسیار سختی نیست و شما می تونید با آموزش های جامع خیلی سریع رشد کنید و به موفقیت های خوبی برسید.

یادگیری طراحی سایت به صورت رایگان امروزه با وجود اینترنت کار بسیار سختی نیست و شما می تونید با آموزش های جامع خیلی سریع رشد کنید و به موفقیت های خوبی برسید. امروز می خواهیم چندتا از بهترین دوره های آموزشی یادگیری طراحی سایت رو معرفی کنیم که می تونید با استفاده از آنها به روش های مختلفی از جمله طراحی قالب وردپرس کسب درآمد کنید.

برای یادگیری طراحی سایت شما به 2 صورت می تونید عمل کنید

  • طراحی سایت با کدنویسی
  • طراحی سایت بدون کدنویسی

البته روش طراحی سایت بدون کدنویسی یا اینکه سریع تر شما می تونید یک سایت رو بالا بیارید اما محدودیت های زیادی دارد و شما نمی تونید هر پروژه ای رو طراحی کنید بنابراین پیشنهاد میشه اول از طراحی سایت با کدنویسی شروع کنید.

اولین قدم یادگیری طراحی سایت با کدنویسی

اولین گام برای یادگیری طراحی سایت با کدنویسی شما باید زبان های نشانه گذاری html و استایل نویسی css رو یاد بگیرید برای این کار می تونید از آموزش HTML و CSS سایت کیت وردپرس استفاده کنید. در این دوره رایگان شما صفر تا صد html و css رو یاد خواهید گرفت.

یادگیری زبان Backend سایت

بعد از یادگیری اچ تی ام ال و سی اس اس شما می تونید سراغ یکی از زبان های سمت سرور بروید و از آن برای مدیریت و بخش Backend استفاده کنید مثلاً php یکی از این زبان هاست که امروزه در سایت های زیادی استفاده می شود.

یادگیری طراحی سایت در یک دوره کامل

اگر شما بخواهید یادگیری طراحی سایت رو به صورت رایگان ادامه دهید مشکلی ندارد اما دقت داشته باشید که زمان یادگیری شما بسیار طولانی خواهد شد بنابراین سعی کنید در دوره های جامع شرکت کنید و موفقیت خودتون رو تضمینی کنید یکی از بهترین دوره های آموزش طراحی سایت ، شرکت در دوره های آنلاین و جامع است.

شما در دورهای جامع می تونید به صورت پروژه محور یادگیری را ادامه دهید و همچنین نیازی به آموزش های مجزا نمی باشد از این رو بهتر است که در کنار آموزش های رایگان طراحی سایت از دوره های جامع نیز استفاده کنید.

زبان جاوااسکریپت برای یادگیری طراحی سایت ضروری است؟

امروز با پیشرفت وب و طراحی سایت می شود گفت یادگیری زبان جاوااسکریپت اهمیت بسیاری دارد و شما برای تکمیل مهارت خود باید این زبان رو یاد بگیرید. زبان JavaScript در واقع یک زبان برنامه نویسی بسیار فوق العاده و کاربردی است و شما نمی تونید سایتی رو پیدا کنید که از این زبان داخل آن استفاده نشده باشد.

چه زمانی برای یادگیری طراحی سایت مناسب است؟

برای یادگیری زمان مشخصی وجود ندارد ولی هر چقدر زودتر یادگیری را شروع کنید می تونید سریع تر به درآمد برسید و از طریق تخصص خود کسب درآمد کنید بنابراین شما می تونید در هر سن و سالی یادگیری را شروع کنید.

طراحی سایت بدون کدنویسی چیست؟

طراحی سایت بدون کدنویسی یعنی استفاده از سیستم مدیریت محتوا به جای کدنویسی، سیستم مدیریت محتواها از قبل توسط متخصصان حرفه ای از نقاط دنیا کدنویسی شده اند و شما نیازی به کدنویسی ندارید و می تونید به صورت رایگان از آنها استفاده کنید و سایت خود را در عرض چند ساعت راه اندازی کنید.

 

وردپرس معروف ترین آنها است و آموزش رایگان وردپرس را می تونید در سایت kitwp.com پیدا کنید. شما با استفاده از این CMS می توانید سایت های جذاب و بسیار حرفه ای را بدون کدنویسی طراحی کنید چرا که از قبل قالب و افزونه های مختلفی برای این سیستم طراحی شده است و شما به صورت آماده از آن استفاده می کنید.

 

بهترین منابع برای یادگیری طراحی سایت کجاست؟

ما برای یادگیری طراحی سایت منابع مختلف فارسی و غیرفارسی داریم اگر در شروع یادگیری طراحی سایت هستید می تونید از سایت کیت وردپرس برای یادگیری طراحی سایت استفاده کنید اما اگر به دنبال منابع یادگیری طراحی سایت خارجی هستید سایت w3school یکی از بهترین منابع برای این کار است.

اول طراحی سایت بدون کدنویسی یا طراحی سایت با کدنویسی؟

شاید این سوال، سوال شما هم باشد پیشنهاد ما این است که اگر می تونید اول طراحی سایت با کدنویسی رو یاد بگیرید سپس طراحی سایت با کدنویسی رو یاد بگیرید چرا که به این شکل می تونید حرفه ای تر عمل کنید و کار شما ساده تر است.

 

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز