تور تایلند، سفری که تا آخر عمر در ذهنتان می‌ماند!

۱۴۰۱/۱۲/۱۵ - ۲۰:۲۱:۵۷
کد خبر: ۱۴۴۵۴۷۴
تور تایلند، سفری که تا آخر عمر در ذهنتان می‌ماند!

سفر به کشور تایلند می‌‌تواند یکی از لذت‌بخش‌‌ترین و جذاب‌ترین سفرهای زندگی شما باشد. تایلند، امروزه به یکی از مشهورترین مراکز گردشگری در کل دنیا تبدیل شده است؛ به‌طوری ‌که توانسته به‌عنوان یکی از 3 مقصد گردشگری محبوب در بین ایرانیان و دیگر مردم جهان قرار بگیرد. وجود سواحل جذاب و دیدنی با آب‌های زلال و همچنین جاذبه‌های تاریخی و بناهای مذهبی، همگی باعث شده‌اند در سفر با تور تایلند، شما تعطیلاتی متفاوت و بی‌نظیری را تجربه کنید.

 
در همین راستا آژانس مسافرتی سفریار متنوع‌ترین و مناسب‌ترین قیمت تورهای تایلند را در قالب تور پوکت، تور پاتایا، تور سامویی، تور بانکوک و تور ترکیبی تایلند را با خدمات و امکانات ویژه برای شما کاربران عزیز برنامه ریزی کرده‌ است تا بتوانید سفری هیجان‌انگیز و متفاوتی را داشته باشید. انتخاب تور ترکیبی تایلند می‌تواند هیجان‌انگیزترین سفر زندگی شما باشد. 
مهم است بدانید که تورهای ترکیبی تایلند، چند شهر محبوب و توریستی تایلند را شامل می‌شود که به لحاظ هزینه می‌تواند برایتان مقرون‌به‌صرفه نیز باشد. چرا‌که یکباره با پرداخت هزینه‌‌ای برای سفر می‌توانید از چندین شهر توریستی این کشور دیدن کنید. تور ترکیبی تایلند به صورت تور بانکوک پوکت، بانکوک پاتایا، پاتایا پوکت و پوکت سامویی اجرا می‌شود. 

4

خوب با‌توجه به درخواست بیشتر مسافران جهت رزرو تور تایلند پوکت، می‌توان گفت که این تور مسافرتی جزو پرطرفدارترین تورهای ترکیبی تایلند به حساب می‌آیند و می‌توان این شهر را مقصد لوکس گردشگری در تور تایلند نام برد!! مقصدی که با وجود جزایر و سواحل بی‌نظیرش، ویژگی‌‌های منحصربه‌‌فردی دارد. خوب در همین راستا آژانس مسافرتی safaryaar مناسب‌ترین قیمت پکیج تور پوکت تایلند را با خدمات بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما، اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، سیم‌کارت، راهنمای تور، بیمه مسافرتی، پرواز داخلی و ویزای تایلند برای شما کاربران عزیز برنامه‌ریزی کرده‌ است تا بتوانید سفری متفاوتی را تجربه کنید.

کوتاهترین زمان برای سفر به تایلند چه فصلی از سال است؟

تاتیلند کشوری پرباران و گرم است. بهترین فصل از نظر اینکه هم باران کم باشد و کم گرما، بین ماه‌های آبان تا بهمن و در فصل سرماست. سرما در تایلند متفاوت از سرمای ذهن شماست! دمای هوا تایلند در فصل سرد، روزها 28 درجه سانتی‌گراد و شب‌ها 12 درجه سانتی‌گراد است و هوا کم‌ترین رطوبت را دارد. بعد از فصل سرما، فصل گرما شروع می‌شود که فروردین گرم‌ترین ماه آن است و جشن آب در تایلند نیز به همین دلیل در نیمه این ماه برگزار می‌شود.

 

3

محبوب‌ترین تفریحات در تایلند کدامند؟
در کشور تایلند می‌توانید تفریحات بسیار متنوع و مختلفی را تجربه کنید و لحظات لذت‌بخش، آرامش‌بخش، هیجان‌انگیز و منحصربه‌فردی را داشته باشید. از جمله این تفریحات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
قایق‌سواری در تایلند
اگر به قایق‌سواری علاقه‌مندید، حتما به شهر پوکت بروید و«قایق‌سواری با کایاک» را در این کشور تجربه کنید. تورهای قایق‌سواری که توسط شرکت‌های مختلف ارائه می‌شود، از چند ساعت تا چندین روز طول می‌کشد و با شرکت در این تورها می‌توانید با قایق جاذبه‌های طبیعی کشور تایلند را از نزدیک ببینید.
زیپ لاین در تایلند
در کشور تایلند می‌توانید زیپ لاین در جنگل را تجربه کنید. از معروف‌ترین نقاطی که می‌توانید این تفریح را امتحان کنید، می‌توان به چیانگ مای، "Canopy" در بانکوک و "Hanuman World" در پوکت اشاره کرد. 
غارنوردی در تایلند
یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحاتی که می‌توانید در طبیعت کشور تایلند امتحان کنید، غارنوردی است. این کشور غارهای بسیار جذاب و شگفت‌انگیزی مثل "Pang Mapha"دارد که حتما ساعت‌ها در آن‌ها پیاده‌روی کنید و از زیبایی‌های مناظر اطراف لذت ببرید.
غواصی در تایلند
با سفر به کشور تایلند می‌توانید در آب‌های شفاف و زیبای سواحل متنوع این کشور غواصی کنید. معمولا تورهای یک‌روزه‌ای را برای غواصی در نظر گرفته می‌گیرند و اگر غواصی بلد نیستید، آموزش‌های اولیه به شما داده می‌شود.
از دیگر تفریحات جذاب و لذت‌بخش تایلند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
⦁ فیل سواری
⦁ پیاده‌روی در سواحل جذاب تایلند
⦁ لذت بردن از تفریحات شبانه
⦁ شکم‌گردی و امتحان کردن غذاهای مختلف کشور تایلند
⦁ بازدید از بازارهای شناور در تایلند
⦁ بازدید از معابد بودایی در این کشور
⦁ بازدید از مکان‌های تاریخی این کشور
مطلب نهایی
اگر تصمیتان برای سفر به تایلند قطعی است، شما چند گزینه بیشتر ندارید. سفر برای خرید و تفریک به بانکوک ، سفر برای تفریح به پاتایا و یا سفر چند منظوره که پوکت ، بانکوک و پاتایا که پیشنهاد می‌کنیم رزرو بهترین قیمت تور تایلند را از وبسایت آژانس سفریار انجام دهید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
پرونده ویژه