تجهیزات شبکه یالینک : با تکنولوژی برجسته و کیفیت بالا

۱۴۰۲/۰۳/۱۳ - ۱۴:۰۵:۴۵
کد خبر: ۱۴۸۱۵۴۸
تجهیزات شبکه یالینک : با تکنولوژی برجسته و کیفیت بالا

نام برند یالینک در سالیان اخیر و در کسب و کارهای مختلف، بسیار بیشتر از قبل شنیده می‌شود. این برند چینی در زمینه ساخت تجهیزات شبکه و به ویژه تلفن‌ها و تجهیزات ویپ فعالیت می‌کند. محصولات این شرکت با پشتیبانی از پروتکل SIP قابلیت سازگاری با سایر برندهای ویپ از جمله گرنداستریم، پاناسونیک، سیسکو و ... را دارند.

در این مقاله قصد داریم شما را با برخی از بهترین تجهیزات شبکه یالینک آشنا کنیم. اگر قصد ایجاد یک تغییر سودمند در زمینه ارتباطات تلفنی کسب و کار و خود را دارید، حتما تا پایان با ما همراه باشید.

بهترین تلفن های تحت شبکه یالینک

شاید بسیاری از کاربران، یالینک را با تلفن‌های ویپ بشناسند. کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب و البته امکانات عالی، فاکتورهایی هستند که تلفن‌های تحت شبکه این شرکت را از رقبا، متمایز می‌کنند. در ادامه شما را با برخی از بهترین مدل‌های تلفن یالینک آشنا خواهیم کرد:

تلفن تحت شبکه یالینک مدل T31P

معرفی تلفن‌های یالینک را با یکی از محصولات مقرون به صرفه و ساده این شرکت، یعنی مدل T31P شروع می‌کنیم. این تلفن با پشتیبانی از 2 حساب SIP برای کسب و کارهای کوچک و متوسط، یک انتخاب عالی به شمار می‌رود. وجود حرف P در مدل این تلفن، نشان می‌دهد که از قابلیت PoE یعنی کار کردن بدون نیاز به اتصال مستقیم به برق هم پشتیبانی می‌کند.

تلفن تحت شبکه یالینک T31P از کنفرانس صوتی 5 طرفه و کیفیت صدای HD هم برخوردار است. برخی دیگر از قابلیت‌های مهم این محصول عبارتند از:

  1. دارای 2 عدد پورت اترنت

  2. پشتیبانی از کدک صوتی Opus

  3. نمایشگر 2.3 اینچی LCD

  4. پشتیبانی از انواع ویژگی‌های پیشرفته تماس

  5. امکان ذخیره 1 هزار شماره در دفترچه تلفن اختصاصی

جالب است بدانید که تلفن T31P یالینک به راحتی روی دیوار نصب می‌شود و به این ترتیب، هیچ فضایی از میز کاری شما را اشغال نخواهد کرد. مشاهده yealink t31p قیمت

تلفن تحت شبکه یالینک T53W

اگر به دنبال یک تلفن حرفه‌ای اما میان رده یالینک هستید، باید به سراغ T53W بروید. یک تلفن همه کاره که به راحتی همه نیازهای کسب و کارهای متوسط و حتی بزرگ را پوشش می‌دهد. این تلفن تحت شبکه از 12 حساب SIP پشتیبانی کرده و دارای اتصال داخلی وای فای است. این موارد، تنها بخشی از قابلیت‌های فراوان این محصول حرفه‌ای و خوش ساخت، به شمار می‌روند.

 

تلفن T53W علاوه بر وای فای، از بلوتوث و USB داخلی هم برخوردار است. سایر امکانات این تلفن تحت شبکه عبارتند از:

  • کیفیت صدای HD

  • پشتیبانی از PoE

  • دارای 2 عدد پورت اترنت گیگابیت

  • دارای صفحه نمایش گرافیکی با نور پس زمینه

  • دارای 8 عدد کلید قابل برنامه ریزی

برای مکالمه بدون دست از طریق این تلفن، می‌توانید علاوه بر استفاده از اسپیکر، از انواع هدست‌های سیمی و بیسیم هم استفاده کنید. پورت USB و بلوتوث، دست شما را برای اتصال انواع هدست‌های باکیفیت به این تلفن، کاملا باز می‌گذارد.

تلفن تحت شبکه یالینک T54W

یکی دیگر از تلفن‌های خوش ساخت و محبوب سری T5 یالینک، مدل T54W است. این محصول شباهت زیادی به مدل T53W دارد. با این حال، از 16 حساب SIP .پشتیبانی کرده و در ادارات، سازمان‌ها و کسب و کارهای بزرگ، به خوبی امتحان خود را پس داده است. این تلفن هم از وای فای داخلی برخوردار بوده و با کیفیت صدای HD، کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را در زمان مکالمه به ارمغان می‌آورد.

صفحه نمایش تلفن یالینک T54W از نوع گرافیکی بوده و دارای نور پس زمینه است. سایر قابلیت‌های مهم این تلفن در ادامه درج شده‌اند:

  1. پشتیبانی از هدست‌های EHS

  2. عدم نیاز به اتصال مستقیم به پریز برق

  3. کنفرانس صوتی 3 طرفه

  4. امکان ضبط مکالمه‌ها

  5. پشتیبانی از ماژول‌های توسعه

پشتیبانی از انواع کدک‌های صوتی از جمله Opus سبب می‌شود کیفیت مکالمات حتی در سرعت پایین اینترنت هم به خوبی حفظ شود. ناگفته نماند که تلفن تحت شبکه T54W از یک دفترچه اختصاصی برای ذخیره شماره مخاطبین هم برخوردار است.

تلفن تحت شبکه یالینک مدل VP59

اگر به دنبال یافتن بهترین تلفن تحت شبکه موجود در بازارهای ایران هستید، قطعا باید نگاه ویژه‌ای به مدل VP59 یالینک داشته باشید. این تلفن از اندروید 7.1 و 16 حساب SIP در کنار صفحه نمایش لمسی پشتیبانی می‌کند. وجود یک دوربین داخلی، امکان برقراری کنفرانس‌های ویدیویی را برای کاربران این تلفن فوق‌العاده حرفه‌ای، فراهم می‌نماید.

این تلفن ویپ یالینک از وای فای، بلوتوث و USB داخلی برخوردار است و به این ترتیب، می‌توانید آن را با دیوایس‌های مختلف از جمله انواع هدست، حافظه USB و ... متصل نمایید. از دیگر امکانات و قابلیت‌های تلفن VP59 می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کنفرانس صوتی و تصویری 5 طرفه

  • پشتیبانی از PoE

  • کیفیت صدا و تصویر Full HD

  • امنیت بالای شبکه

  • قابلیت اتصال به دیوار

شاید در نگاه اول، قیمت این تلفن کمی بالا به نظر برسد؛ اما با اولین استفاده‌ای که از آن می‌کنید، مطمئن خواهید شد که ارزش هزینه‌ای که برای آن پرداخته‌اید را داشته است.

سایر تجهیزات شبکه یالینک

در کنار تلفن های تحت شبکه، شرکت یالینک انواع تجهیزات شبکه را با کیفیت عالی و قیمت مناسب، به مدیران کسب و کار، عرضه می‌کند. تلفن‌های کنفرانس که به صورت اختصاصی برای برقراری کنفرانس‌های صوتی و تصویری طراحی شده‌اند، تلفن‌های دکت در کنار ایستگاه‌های دکت برای برقراری سیستم‌های کوچک در رستوران‌ها و هتل‌ها، انواع هدست‌های وایرلس و بلوتوث و ... تنها بخشی از این تجهیزات به شمار می‌روند.

خوشبختانه مجموعه‌های زیادی در کشورمان اقدام به عرضه محصولات اورجینال یالینک نموده‌اند. در این میان، شرکت ایده آل گستر با پوشش تمامی مدل‌های تلفن تحت شبکه، انواع هدست‌‌ها، تلفن کنفرانس و ... می‌تواند انتخاب مناسبی برای خرید محصولات یالینک به شمار برود.

کلام آخر

در سال‌های اخیر و با گسترش تکنولوژی VoIP در ایران، محصولات و تجهیزات شبکه یالینک به عنوان یکی از بهترین برندها، با استقبال ویژه‌ای از سوی مشتریان مواجه شده‌اند. به همین دلیل در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با برخی از بهترین تلفن‌های تحت شبکه و سایر تجهیزات این برند، آشنا کنیم.

امیدواریم موارد مطرح شده در این مقاله توانسته باشد دید بهتر و روشن‌تری را نسبت به محصولات یالینک، به شما عزیزان ارائه داده باشد.

 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز