اولین دوره مسابقه طناب کشی شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت برگزارشد

۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۱۸:۰۷:۳۷
کد خبر: ۱۲۹۶۶۹۶
اولین دوره مسابقه طناب کشی  شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت برگزارشد
صبح امروز چهارشنبه بیستم بهمن ماه اولین دوره مسابقه طناب کشی واحدهای مستقر در شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ این مسابقه که در محل خیابان دهم غربی بلوار فروردین برگزار شد تعداد ۱۴ تیم و تعداد ۱۴۰ نفر به مسابقه طناب کشی پرداختند. این مسابقه با قوانین و ضوابط مشخص و رسمی برگزار شد که طی آن هر تیم با تعداد ۶ نفر، ۳ ذخیره و یک سرپرست در محل حضور داشتند.

در ابتدای این مسابقه قوانین مربوطه به سرپرستان تیمها شرح داده شد که در انتها پس از انجام مسابقاتی جذاب و پرنشاط تیم شرکت آریا بنیز به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. همچنین تیم هلدینگ رایزکو به عنوان تیم دوم، تیم سازه گستر مدحت تیم سوم و موسسه عمران و نگهداری شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت به مقام چهارم نائل آمدند.

درپایان با حضور حبیبی رییس هیات مدیره، شیخلر عضو هیات مدیره و رهگذر مدیرعامل شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت به سه تیم برتر جام و حکم قهرمانی و جوایز نقدی اهدا شد.

گفتنی است در جریان این مسابقه حجت الاسلام و المسلمین خوبرو امام جمعه صفادشت، خدایار رییس، سعادت و زرگر عضو شورای اسلامی شهر صفادشت نیز با حضور در سالن برگزاری از روند رقابت ها بازدید بعمل آوردند.

photo_2022-02-09_17-12-40

photo_2022-02-09_17-12-25

photo_2022-02-09_17-16-01

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز