معرفی و جذب جوانان و نوجوانان در ورزش گلف شهرستان شمیرانات

۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۶:۰۱
کد خبر: ۱۴۵۱۲۷۸
معرفی و جذب جوانان و نوجوانان در ورزش گلف شهرستان شمیرانات
ایمان قربانی رئیس هیأت گلف شمیرانات گفت: تلاش های زیادی بابت معرفی و جذب جوانان و نوجوانان جهت شروع این ورزش مفرح و شاد در منطقه شمیرانات گردیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  ایمان قربانی رئیس هیأت گلف شمیرانات در ابتدای جلسه عنوان کرد:  با گذشت نزدیک به بیش از یک سال از افتتاح هیأت گلف شمیرانات تلاش های زیادی از بابت معرفی و جذب جوانان و نوجوانان جهت شروع این ورزش مفرح و شاد در منطقه شمیرانات گردیده است اما بنا به رشد فزاینده و نیازهای اقتصادی این مجموعه در این شرایط از بابت سرمایه گذاری در این بخش ورزشی دست بخش خصوصی و سرمایه گذار را به گرمی می فشاریم و هرگونه کمکی در راستای تعالی این ورزش را انجام می دهیم.

وی گفت : امیدوارم دکتر آقایارزاده به عنوان مشاور ویژه اقتصادی که پیشتر در موقعیت های مختلف توانایی های مدیریتی و علمی خود را ثابت نموده اند در این مجموعه نیز باعث رشد و پیشرفت این ورزش در میان تمامی اقشار و خانواده ها گردند و برای وی از خداوند متعال آرزوی توفیق و بهروزی را دارم.

 ولی اله آقایارزاده نیز افزود: ورزش گلف باید به صورت یک ورزش اجتماعی معرفی گردد و از نظر اقتصادی باید برای جوانان ایجاد انگیزه نمود از بابت شروع به این ورزش و مهمترین مسأله ورزش گلف عدم دسترسی عموم به زمین بازی این ورزش می باشد که به نظر اینجانب باید بتوان از اراضی قابل استفاده بابت این ورزش بهره برداری کرد.

 وی گفت :  بنده معتقد هستم این ظرفیت در کشور ما وجود دارد و مسأله مهمتر عدم حمایت این ورزش توسط بخش خصوصی می باشد. که در هیچ کدام از ادوار گذشته هیچ یک از ارکان اقتصادی بخش خصوصی هیچ علاقه ای نسبت به سرمایه گذاری در این بخش نشان نداده اند. نه اینکه سرمایه گذار رقبتی نداشته است شاید هیچ وقت این موضوع موشکافانه بررسی نگردیده است که چرا این ورزش مفرح و شاد هیچ جذابیتی برای سرمایه گذار ندارد و با وجودی که بیش از یک سال از آغاز به فعالیت هیأت گلف شمیرانات می گذرد و با وجود تلاش های رئیس این هیأت جناب آقای  قربانی هنوز هم این ورزش در شمیرانات جای کار دارد و امیدوارم که بتوانم با حضور در کنار این عزیزان به عنوان یک بازوی کناری به عنوان بخش افتصادی این هیأت از فعالان بخش خصوصی در عرصه ی  این ورزش مفرح و شاد و همچنین حضور واقفان عزیز در زمینه ارائه زمین بابت ساخت زمین گلف در شمیرانات و حتی شهرهای مختلف استفاده نمائیم و همچنین از مدیران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز خواهشمند هستم تا با استفاده از کارشناسان این ورزش بتوانیم برنامه های مختلفی تهیه نمائیم و این ورزش را به عموم مردم معرفی نماییم و با حمایت وزارت محترم ورزش و جوانان بتوانیم از ظرفیت های مختلف کشور بابت آغاز فصلی نو در این ورزش سخن بگوییم. امید است که با آغاز سال جدید اتفاقات تازه ای در این ورزش جهانی بیفتد.

 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز