مدیر منطقه یک شهرداری قدس خبر داد:

برگزاری اولین جلسه کمیته درآمدی منطقه یک در سال ۹۸/ در سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی درآمد در منطقه

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۲:۵۵
کد خبر: ۸۳۶۸۶۳
برگزاری اولین جلسه کمیته درآمدی منطقه یک در سال ۹۸/ در سال گذشته افزایش  ۴۰ درصدی درآمد در منطقه
محمد رضا اسدی مدیر منطقه یک شهرداری قدس ضمن اعلام برگزاری اولین جلسه کمیته درآمدی در سال 98 از رشد 40 درصدی درآمدهای این منطقه در 6 ماهه دوم سال 97 خبر داد و توضیحاتی را در این خصوص بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محمد رضا اسدی گفت: اولین جلسه کمیته درآمدی شهرداری منطقه یک، با هدف شناسایی و تدوین راهکارهای بهبود و افزایش درآمد در منطقه و افزایش تعاملات با شهروندان برای پیگیری مطالبات شهرداری برگزار گردید.

وی افزود: در این جلسه که با حضور مسئولان درآمدی شهرداری مرکز برگزار گردید مصوباتی حاصل شد که این هدف را تسهیل خواهد کرد.

اسدی تصریح کرد: در این جلسه مقرر گردید با تقویت گروه شناسایی بدهکارانی که اطلاعی از آن ها در دسترس نیست شناسایی شوند و برای آن هایی که برای تعیین وضعیت مراجعه نمی نمایند اخطاریه صادر شود و به اداره حقوقی معرفی گردند.

وی در ادامه بیان داشت: همچنین از واحد شهرسازی درخواست شد تا گزارشی از نظارت هایی که در 2 سال اخیر انجام شده است تهیه شود و در خصوص موارد مازاد تراکم که بیشترین سهم درآمدی و وقوع را در سطح منطقه دارند اقدامات لازم صورت گیرد و موارد به کمیسیون ماده صد ارجاع گردند.

محمد رضا اسدی، مدیر منطقه 1 شهرداری قدس در پایان گفت: حصول درآمد ها در سطح منطقه 1 رضایت بخش بوده و در 6 ماهه دوم سال افزایشی حدود 40 درصدی را شاهد بودیم و تمام تلاش خود را برای افزایش درآمد ها در سال 98 به کار خواهیم بست تا بتوان پروژ] های بیشتری را در سطح منطقه اجرایی نماییم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز