نژاد بهرام عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران:

کارخانجات موجود در منطقه ۲۱ تهران کمک شایانی به مدیریت شهری میکنند

۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۲:۲۸
کد خبر: ۸۶۵۱۶۷
کارخانجات موجود در  منطقه ۲۱ تهران  کمک شایانی به مدیریت شهری 
میکنند
خانم ها شهربانو امانی، زهرا نژاد بهرام و آقایان سید حسن رسولی و افشین حبیب زاده چهار تن از اعضای شورای اسلامی شهر تهران لنگراز پروژه های مشارکتی در دست انجام موجود در منطقه21 بازدید کردند.

به گزارش  خبرگزاری برنا تهران، اعضای شورای اسلامی شهر تهران طی این بازدید میدانی که با محوریت بررسی روند پیشرفت فیزیکی پروژه های مشارکتی ورودی غربی پایتخت صورت گرفت؛ از انجام این پروژه ها در قالب مشارکت دوسویه مدیریت شهری با بخش خصوصی و صنایع مستقر در محدوده این منطقه با توجه به شرایط فعلی شهرداری تهران تقدیر کردند.

بنا بر این گزارش؛ نژاد بهرام عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: مراحل نیمه پایانی پروژه تقاطع غیرهمسطح دوگاز نسبت به دوره قبلی بازدید، امیدواری بزرگی را ایجاد کرده و اهمیت موضوعی "مسئولیت های اجتماعی" به وضوح در انجام پروژه های منطقه21 به چشم می خورد و این می تواند الگویی برای سایر مناطق باشد.

وی در ادامه افزود: کارخانجات موجود در منطقه21 با پذیرش مسئولیت نگهداری، آبیاری و حفظ درختان بوستان های جنگلی مجاور محل استقرار خود، علاوه بر ایجاد پیوند بین خود و شهر به کمک مدیریت شهری نیز آمده اند و این امر مهم با افزایش حس تعلق مکانی همراه است.

امانی عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران طی این بازدید میدانی گفت: انجام پروژه های شهری به شیوه مشارکتی با توجه به شرایط مالی موجود شهرداری تهران در منطقه21 و روند توسعه ای مطلوبی که نسبت به سال گذشته داشته جالب توجه است. با هماهنگی و همگرایی خوبی که در مجموعه مدیریت شهری منطقه21 شاهدیم، امیدواریم در آینده ای نزدیک پروژه دروازه ورودی غربی تهران را نیز به عنوان نمادی برای شهر تهران و مشخصه ورود به محدوده شهری تهران به بهره برداری برسانیم.

 

1

وی در ادامه تاکید کرد: مبحث مهم "آب" نیز به عنوان بخش دیگری از حوزه مسئولیت های اجتماعی صنایع در منطقه21 به صورتی بسیار مطلوب و با عنایت به نظرخواهی مستقیم از ذی نفعان مستقر را می توان دید؛ مشارکت صنایع با مدیریت شهری در انجام پروژه های زیرساخت خود به تنهایی می تواند نوعی برندینگ خاص منطقه21 محسوب شود.

رسولی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه این بازدید میدانی چندساعته گفت:پروژه های مشارکتی در حوزه مدیریت شهری به خصوص در بحث تامین تاسیسات زیربنایی شهری، مانند همین پروژه تقاطع غیرهمسطح دوگاز؛ از جهت حمل ونقل ترافیکی می تواند یک شریان اصلی در توزیع ترافیک محدوده غرب تهران محسوب شود.

حبیب زاده عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران نیز در این بازدید میدانی تاکید کرد: منطقه21 باتوجه به استقرار بخش عمده ای از صنایع و کارخانجات و همچنین رتبه دوم فضای سبز در بین مناطق 22گانهدارای شرایط ویژه ای است، در همین راستا امر مهم آبیاری فضای سبز هم با بهره گیری از مخازن بتنی و پایش مستمر پساب صنایع و کمک گرفتن از آنها در آبیاری بهینه درختان و بوستان های جنگلی از اقدامات نوین اجرایی مدیریت شهری منطقه21 است.

 

نظر شما