جهش در شاخص‌های حوزه سلامت خراسان شمالی با تقویت زیرساخت‌ها

۱۴۰۱/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۶:۳۴
کد خبر: ۱۳۱۳۷۰۹
جهش در شاخص‌های حوزه سلامت خراسان شمالی با تقویت زیرساخت‌ها
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با اشاره به بازدید خود از پروژه‌های زیرساختی سلامت خراسان شمالی گفت: فضاهای آموزشی، درمانی و اداری دانشگاه علوم پزشکی استان نیازمند توسعه است و برای تقویت آن کمک خواهیم کرد تا شاهد جهش شاخص‌های استان در این حوزه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر بهروز رحیمی در حاشیه بازدید خود از بخش‌های مختلف بیمارستان بنت‌الهدی بجنورد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خراسان شمالی ازجمله استان‌هایی است که در بخش زیرساختی نیاز به کار دارد.

وی با بیان اینکه این استان در حوزه زیرساخت طی سنوات و دهه‌های گذشته نسبت به سایر استان‌های کشور در رده‌های پایین قرار گرفته است، افزود: در بخش‌های بهداشت، درمان و آموزش اقدامات خوبی آغاز شده که البته نیازمند تقویت است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور تصریح کرد: برای تقویت و توسعه این زیرساخت‌ها حتما منابعی را از محل ملی و وزارتی مصوب و کمک خواهیم کرد تا اتفاقات مثبت و جهش رو به رشدی در شاخص‌های بهداشت و درمان طی دو سال آینده در خراسان شمالی محقق شود.

وی با اشاره به بازدید میدانی خود از پروژه‌های بیمارستان 96 تختخوابی پورسینای آشخانه و بخش‌های ناباروری و نوزادان بیمارستان بنت الهدی بجنورد، اظهار کرد: پیگیری برای اجرا و اتمام این پروژه‌ها برای ما اهمیت دارد و تجهیزات و منابع اعتباری آن را تأمین خواهیم کرد.

دکتر رحیمی گفت: مجموعه این اقدامات از جمله پیگیری تبدیل وضعیت همکاران، توسعه زیرساخت‌ها‌ی بهداشتی و درمانی و... کمک خواهد کرد تا موانع خدمتی را از مسیر راه همکاران خود برداریم و شاهد ارائه خدمات با کیفیت‌تری به مردم عزیز باشیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز