لزوم هم‌افزایی تمام دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اهداف سلامت در استان

۱۴۰۲/۰۲/۱۲ - ۱۴:۰۴:۴۶
کد خبر: ۱۴۶۸۰۲۸
لزوم هم‌افزایی تمام دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اهداف سلامت در استان
استاندار خراسان شمالی در حاشیه بازدید از نمایشگاه سلامت بجنورد، بر تسریع در ساخت ابر پروژه درمانی استان و لزوم هم‌افزایی تمام دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: ساخت بیمارستان تخصصی 320 تختخوابی مادر و کودک یک وظیفه بین بخشی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمدرضا حسین‌نژاد تبریک فرا رسیدن هفته سلامت به مجموعه سلامت و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان و با تأکید بر ارتباط صمیمی و عقلایی بین دستگاه‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به مردم، اعلام کرد: ساخت بیمارستان تخصصی 320 تخت خوابی مادر و کودک یک وظیفه بین بخشی است.

وی با بیان اینکه اگر هم‌افزایی برای ساخت بیمارستان به وجود بیاید جانمایی باید در مکانی با دسترسی آسان و بیشترین راندمان احداث شود، عنوان کرد: توصیه من به تمام دستگاه‌هایی که در این امر وظیفه دارند، این است که سریع‌تر دست به کار شوند تا بتوان از این فرصت برای استان استفاده و شرایطی را برای سلامت مادران و کودکان فراهم کرد که که آیندگان دعاگو باشند.

وی با تأکید بر این که سلامت را باید جدی گرفت و شرایط را برای پیشگیری از بیماری‌ها ایجاد و در عین حال زمینه درمان مناسب و راحت را نیز فراهم کرد، افزود: این مهم تنها وظیفه دانشگاه علوم پزشکی نیست بلکه با هم‌افزایی بین دستگاه‌ها می‌توان به آن دست یافت، همچنین دیگر دستگاه‌ها باید مطمئن باشند که داشتن پرسنل سالم موجب افزایش راندمان و کارایی می‌شود.

دکتر حسین‌نژاد با بیان این که رعایت تمام موارد بهداشتی ضروری است و لازمه آن بهره‌گیری از ظرفیت‌های اجتماعی است، خاطرنشان کرد: با این هم‌افزایی می‌توان فضاها، نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز در حوزه سلامت استان را تأمین کرد.

وی برگزاری نمایشگاه سلامت را فرصتی برای ایجاد ارتباط بین مردم و مسئولان دانست و بیان کرد: تخصصی‌تر شدن خدمات سلامت و گستره روز افزون این خدمات نیاز اطلاع رسانی به شهروندان را ضروری ساخته و برگزاری نمایشگاه سلامت به این ضرورت جامعه عمل پوشانده و در این خصوص بسیار قوی ظاهر شده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز