نماینده ولی فقیه از فعالان حوزه سلامت استان قدردانی کرد

۱۴۰۲/۰۲/۱۳ - ۱۴:۰۳:۳۴
کد خبر: ۱۴۶۸۵۰۳
نماینده ولی فقیه از فعالان حوزه سلامت استان قدردانی کرد
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ضمن بازید از نمایشگاه سلامت در بجنورد، از زحمات مجموعه سلامت استان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حجت الاسلام رضا نوری در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته سلامت و در غرفه روابط عمومی دانشگاه در این نمایشگاه، با بیان اینکه سلامت حوزه‌ای بین بخشی است، گفت: سایر دستگاه‌ها، سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد که در حوزه ترویج سلامت کار می‌کنند می‌توانند در پیشبرد اهداف سلامت استان مثبت باشند.

وی ادامه داد: هر مجموعه ای که می تواند به مجموعه سلامت کمک کند باید نقش حمایتی داشته و پای کار باشد. همچنین مردم نیز باید پای کار باشند و سلامتی اهمیت دهند.

امام جمعه بجنورد به نقش مهم سفیران سلامت مدارس نیز در جهت همسو کردن خانواده ها با برنامه های حوزه سلامت اشاره کرد.

وی همچنین مکان استقرار نمایشگاه بسیار مناسب و در دسترس عموم است، افزود: دسترسی آسان به این مکان امکان حضور شهروندان و آشنایی آن ها با خدمات حوزه سلامت استان را به خوبی فراهم کرده است.

وی دانش افزایی جامعه را در اجرای تقدم پیشگیری بر درمان مهم ذکر و بیان کرد: بخش مهمی از مشکلات این حوزه به نداشتن دانش عمومی جامعه مرتبط است و اگر این اطلاعات به ویژه درخصوص تغذیه به مردم ارائه شود اصل مهم پیشگیری به خوبی محقق و مشکلات درمانی نیز کمتر می شود.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه سلامت حوزه بسیار گسترده ای است، اعلام کرد: توجه به تغذیه و نظارت بر این حوزه و آشنایی مردم با خدمات قابل ارائه در مجموعه سلامت استان بسیار مهم و اثر بخش است.

انتهای پیام

نظر شما