مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد:

۹۰ دقیقه توپ و میدان را در اختیار داشتیم/۷ بازیکن اصلی مان مصدوم یا کرونایی بودند/در خصوص داوری صحبت نمی کنم

۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۹:۰۶
کد خبر: ۱۰۹۰۷۴۶
۹۰ دقیقه توپ و میدان را در اختیار داشتیم/۷ بازیکن اصلی مان مصدوم یا کرونایی بودند/در خصوص داوری صحبت نمی کنم
مربی تیم فولاد خوزستان گفت: ما توپ میدان را در اختیار داشتیم و با وجود نبود هفت بازیکن اصلی رقابت خوبی ارایه کردیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مهدی هاشمی نسب امشب در کنفرانس خبری پایان دیدار تیمش با استقلال تهران، اظهار کرد: از بازیکنای خوبمان تشکر می کنم، مردانه جنگیدن و می دانستند که از این رقابت چه می خواهیم.

او گفت: مسابقه را در دست داشتیم و با تیم پر مهره استقلال خوب به رقابت پرداختیم و روی یک اشتباه گل خوردیم.

مربی تیم فولاد خوزستان افزود: همان گونه که قبل از دیدار هم گفتم در خصوص داوری صحبتی نمی‌کنیم و آن را بر عهده کارشناسان می‌گذاریم.

هاشمی نسب با اشاره به تلاش بازیکنان برای پیروزی بیان کرد: ما با فشاری که آوردیم توانستیم گل مساوی را بزنیم و بعد از آن تیم استقلال با تغییر تاکتیک و قرار دادن پنج بازیکن در دفاع به دنبال حفظ نتیجه بود.

او در خصوص داوری این دیدار اضافه کرد: فشار های زیادی قبل از رقابت بر تیم داوری بود و همانطور که قبل از دیدار هم گفتم امیدوار بودم زاهدی فر ستاره این رقابت باشد، اظهار نظر در خصوص داوری را هم به کارشناسان واگذار می کنم و در حیطه وظایف من نیست.

مربی تیم فولاد خوزستان در خصوص در ترکیب قرارگرفتن سینا معین گفت: این بازیکن در لیست بازیکنان قرار دارد اما هنوز به شرایط مطلوب نرسیده تا در جمع ۱۸ نفره قرار گیرد.

هاشمی نسب ادامه داد: ما امروز هفت بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم و با چهار بازیکن مصدوم و سه کرونایی به این دیدار رسیدیم و در صورت بازگشت این بازیکنان به تیم قطعا شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد.

مربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به دیدارهای فولاد در آسیا بیان کرد: آسیا جایی نیست که اشتباه کنیم و باید تمام تلاش خود را برای ارایه رقابتی عالی انجام دهیم ما در آنجا نماینده ۸۰ میلیون ایرانی هستیم و تلاش می کنیم به هدف مناسبی برسیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز