استاندار سابق خوزستان بیان کرد:

سلیمانی فرزند خوزستان و همواره مخالف طرح انتقال آب از استان بوده است

۱۳۹۹/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۶:۲۴
کد خبر: ۱۱۳۹۴۴۷
سلیمانی فرزند خوزستان و همواره مخالف طرح انتقال آب از استان بوده است
استاندار سابق خوزستان در آیین تکریم و معارفه استانداران جدید و پیشین خوزستان گفت: سلیمانی فرزند خوزستان است و من شهادت می دهم در جلسه های کارشناسی ایشان همیشه مخالف طرح های انتقال آب از خوزستان بوده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان امروز پنجشنبه سی ام  بهمن ماه در آیین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید خوزستان  که در محل تالار امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار کرد: انشاالله همه برای آبادانی روزافزون استانی که سرشار از منابع خدادادی است تلاش کنیم .

او گفت: اگر کاری بوده چیزی بیش از وظیفه نبوده و حق مردم بوده است و شاید هم نسبت به وظایف قصوراتی شده است.

استاندار خوزستان افزود: انشاالله جناب آقای سلیمانی در پیشبرد امور موفق خواهند شد. ایشان فرزند خوزستان است و من شهادت می دهم در جلسه های کارشناسی ایشان همیشه مخالف طرح های انتقال آب از خوزستان بوده است.

رییس سازمان ملی استاندارد کشور بیان کرد: ایشان تا زمانی که در مسوولیت است نیز تمام قد از منافع خوزستان دفاع خواهد کرد و بعد از آن هم هر جایی که باشند در حد امکان همین مسیر را ادامه می دهند.

شریعتی با اشاره به پخش کلیپ مربوط به دستاوردهای مدیریتی استان در طول چهار سال و نیم گذشته در محل برگزاری آیین تکریم و معارفه، اضافه کرد: قلبا راضی به پخش این کلیپ نبودم و هر اقدامی داشتیم با هدف خدمت گذاری و رفاه مردم استان بوده و چیزی جز عمل به وظایف انجام نشده است.

استاندار سابق خوزستان با اشاره به برخی از اقدام های زیرساختی افزود: اخیرا تفاهم نامه ماده ۵۶ به مبلغ دو هزار میلیارد تومان برای فاضلاب اهواز به امضا رسید که انشاالله به سرانجام برسد.

او توضیح داد: یک تفاهمنامه ماده ۵۶ دیگر نیز امضا کردیم که به مرحله قرارداد هم رسیده است که مربوط به جاده ایذه به لردگان است و ۸۰۰ میلیارد تومان از اعتبار آن را بانک ها تقبل کرده اند و انشاالله پیگیری شود و پیمانکار آن تعیین و پروژه اجرایی شود البته برخی کارها مانند راه آهن اهواز به اصفهان بوده که به دلیل مشکلات تحریم ها نتوانستیم به سرانجام برسانیم.

شریعتی ادامه داد: از همه مردم عزیز خوزستان و مدیران تشکر می کنم؛ من در طول مدت مسوولیت با وجود شرایط سخت و تنگناهای اعتباری بر مدیران برای انجام کارها و حل مشکلات سخت گرفتم و از آنها بابت این شرایط طلب حلالیت می کنم همچنین از تک تک اعضای محترم شورای تامین استان بابت ایستادگی ها و فداکاری هایشان در صیانت از این خطه از کشور صمیمانه سپاسگزارم.

رییس سازمان استاندار کشور ادامه داد: از تفقد داهیانه مقام معظم رهبری که به طور ویژه به بنده داشتند تشکر می کنم و واقعا خود را شایسته این لطف و محبت نمی دانم. همچنین از رسیس جمهور و معاون اول رییس جمهور و وزیر کشور بابت حمایت هایشان قدردانی می کنم. از حضرت آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه استان بابت رهنمودها و حمایت های همیشگی شان، نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه، نمایندگان دور گذشته و فعلی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی نیز بابت حمایت ها و همراهی ها قدردانی می کنم.

استاندار سابق خوزستان سخنان خود را با این شعر به پایان رساند: هر که ما را یاد کرد ایزد مر او را یار باد/ هر که ما را خوار کرد از عمر برخوردار باد/ هر که اندر راه ما خاری فکند از دشمنی/ هر گلی از باغ وصلش بشکفد بی خار باد/ در دو عالم نیست ما را با کسی گرد و غبار/ هر که ما را رنجه دارد، راحتش بسیار باد

لازم به ذکر است که در این مراسم جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و مسوولان استانی حضور داشتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز