فرماندار ویژه آبادان خبر داد:

نتیجه ی انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان تایید نهایی شد+لیست منتخبین

۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۰۸:۳۰:۴۳
کد خبر: ۱۲۱۴۰۸۱
نتیجه ی انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان تایید نهایی شد+لیست منتخبین
فرماندار ویژه آبادان گفت: نتیجه ی ششمین دوره ی انتخابات شورای اسلامی شهر حوزه انتخابیه آبادان از سوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، تایید نهایی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسوی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پس از رسیدگی به اعتراض داوطلبین، نتیجه ی قطعی و نهایی نیز از سوی هیات نظارت بر انتخابات مورد تایید قرار گرفت.

او گفت: ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در تاریخ 28 خرداد سال جاری در آبادان با رقابت 161 نفر برگزار و پس از پایان شمارش آراء نتیجه ی انتخابات اعلام شد.

فرماندار آبادان افزود: پس از اعلام نتایج تعدادی از نامزدها در مهلت قانونی به نتیجه ی انتخابات اعتراض کردند به همین دلیل کار بازشماری آراء  در دو مرحله ی 11 درصدی و مجددا 10 درصدی انجام شد که تغییری در لیست منتخبین حاصل نشد.

موسوی بیان کرد: پس از بازشماری، هیات نظارت مرکزی بر انتخابات طی نامه ای به هیات نظارت استان، بازشماری 10درصدی آراء در شهر آبادان را کافی اعلام نمود.

نماینده عالی دولت در آبادان اضافه کرد: هیات نظارت شهرستان طی نامه ای به شماره(200/1399/ه ن آ) مورخه هشتم تیر، صحت انتخابات را در شهرستان آبادان تایید نمود. همچنین هیات نظارت استان طی نامه (507/ه/ن/خ)صحت انتخابات شورای شهر آبادان را به صورت قطعی تایید کرد.

فرماندار آبادان در پایان افزود: به موجب بند چهار ماده 73 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر، فرماندار موظف است نظر قطعی و نهایی هیات نظارت استان را در خصوص تایید صحت برگزاری انتخابات از طریق انتشار آگهی اقدام نماید. به این ترتیب مراتب صحت برگزاری انتخابات شهر آبادان در تاریخ نهم مرداد سال جاری، مطابق قانون، آگهی و اعلام شد. به موجب این آگهی افراد ذیل به عنوان منتخبین اصلی و علی البدل به صورت قطعی و نهایی اعلام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز