آموزش و پرورش مهم‌ترین فاکتور برای آینده‌نگری جمهوری اسلامی است

۱۴۰۱/۰۴/۱۲ - ۰۰:۰۹:۱۱
کد خبر: ۱۳۴۶۲۸۸
آموزش و پرورش مهم‌ترین فاکتور برای آینده‌نگری جمهوری اسلامی است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: موضوع سنجش یکی از فاکتورهای اساسی در سلامت دانش آموزان به شمار می‌رود و باید دنبال شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، آقا رضا فتوحی در نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان که شامگاه 11 تیرماه در سالن جلسههای حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش مهم‌ترین فاکتور برای آینده‌نگری جمهوری اسلامی است.

او با اشاره به سیستم آموزشی در کشورهای مختلف و ضرورت توجه به بحث تربیت دانش‌آموزان، گفت: مهمترین رکن در دنیای امروزی نیروی انسانی است؛ اگر نیم‌نگاهی به سیستم آموزشی در کشور‌های مختلف به ویژه ژاپن داشته باشیم، می‌بینیم که تربیت دانش‌آموزان در این کشورها از بحث آموزش پیشی گرفته است.

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان افزود: باید تلاش کنیم تا آینده سازانی که در آتیه وارد سیستم مدیریتی خواهند شد، بتوانند بیشتر و بهتر بار سنگین مسوولیت استان را برای اداره کردن کشور بیش از پیش به دوش بکشند.

فتوحی با اشاره به ظرفیت عظیم نیروهای فرهنگی در استان خوزستان بیان کرد: ٧٠ هزار فرهنگی در استان خوزستان در حال فعالیت آموزشی هستند تا بتوانند یک میلیون و ۱۰۰ دانش آموز را تربیت کنند.

او اضافه کرد: مدیران حاضر در استان باید برای رفع مشکل های حوزه مسوولیت خود تلاش کنند.

فتوحی ادامه داد: مهارت آموزی به شرط جذابیت و دارا بودن بستر مناسب با همراهی اداره کل ارشاد انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان در پایان افزود: پیش از اینکه بتوانیم بحث‌های آموزشی را دنبال کنیم باید بستر کار برای سال تحصیلی جدید به تدریج مهیا شود، موضوع سنجش دانش آموزان به عنوان یکی از فاکتورهای اساسی در سلامت دانش آموزان به شمار می‌رود و باید دنبال شود./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز