تمدید مهلت ارسال آثار به سوگواره ملی عکس"روایت عاشقی" / ارسال ۸۰۰ اثر به دبیرخانه تا کنون

۱۴۰۱/۰۷/۱۹ - ۱۳:۴۷:۳۵
کد خبر: ۱۳۸۵۵۸۱
تمدید مهلت ارسال آثار به سوگواره ملی عکسروایت عاشقی  / ارسال ۸۰۰ اثر به دبیرخانه تا کنون
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از تمدید مهلت ارسال آثار به سوگواره ملی عکس"روایت عاشقی" تا پایان مهر ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سیدامین سپهریان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های رسیده به دبیرخانه سوگواره ملی عکس روایت عاشقی و ضرورت انعکاس آیین‌های سوگواری و پیاده‌روی اربعین حسینی(ع)، مهلت ارسال آثار به این سوگواره تا 30 مهرماه تمدید شد.

او از برگزاری سوگواره ملی عکس"روایت عاشقی" در شهرستان اهواز خبر داد و گفت: بنا به نظر شورای راهبری اولین سوگواره ملی عکس روایت عاشقی و با توجه به‌ درخواست‌ متقاضیان، به منظور فراهم سازی حضور حداکثری شرکت‌کنندگان، زمان ارسال آثار تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: تا کنون ۸۰۰ اثر از استان های خوزستان، تهران، قزوین، مرکزی، سمنان، فارس، خراسان رضوی، زنجان، یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری به دبیرخانه سوگواره ارسال شده است.

سپهریان گفت: انتخاب آثار و داوری به عهده حسین جلودار، احمد تاجی و اسحاق آقایی است و در هر بخش به نفر اول برگزیده تندیس سوگواره و مبلغ 50 میلیون ریال، نفر دوم تندیس سوگواره و مبلغ 40 میلیون ریال و نفر سوم تندیس سوگواره و مبلغ 30 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این سوگواره برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می‌توانند  به شماره 09355594210 در خبررسان واتساپ و ایتا پیام ارسال کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز