حمیدرضا رجبی: نکونام ۱۰۰ در صد کارش را در فولاد ادامه خواهد داد

۱۴۰۱/۰۸/۰۴ - ۲۰:۵۸:۲۵
کد خبر: ۱۳۹۱۲۳۴
حمیدرضا رجبی: نکونام ۱۰۰ در صد کارش را در فولاد ادامه خواهد داد
مربی تیم فولاد خوزستان گفت: جواد نکونام 100 درصد با قدرت کامل در تیم فولاد می ماند و کارش را انجام خواهند داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حمیدرضا رجبی مربی امشب با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در مقابل تیم گل گهر سیرجان از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر 22 فوتبال باشگاه های کشور با بیان اینکه  فردا رقابت خیلی سختی را داریم، اظهار کرد: تیم گل گهر از نظر تاکتیکی، ساختار خوبی دارند، از نظر امکان ها و ساختار باشگاهی نیز تیم خیلی خوبی هستند و طی سه فصل گذشته، سرمایه‌گذاری خوبی در فوتبال داشته اند.

او گفت: گل‌گهر مهره‌های با کیفیتی را جذب کرده که در این چند ساله، کنار هم بازی می کنند و تیم خوبی دارند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: در مورد تیم خودمان نیز باید بگویم که ما هم تیم فولاد خوزستان هستیم. تیمی که در چند سال اخیر، جام های زیادی را گرفته ایم، سهمیه آسیا را کسب کردیم و تیممان از نظر فوتبالی جزو تیم هایی است که با ساختار دفاعی و حمله ای خوبی رقابت می کند.

رجبی بیان کرد: در مورد دیدار فردا باید بگویم که تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده ایم، نقاط ضعف و قوتشان را می دانیم و روی این مسیله کار کرده ایم. امیدوار هستیم در مسابقه فردا با انجام یک رقابت منطقی، خوب و روان، نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

او در خصوص نتایج تیم فولاد از ابتدای فصل تاکنون توضیح داد: بعد از دو پنجره بسته ای که طی سال‌های گذشته داشتیم، امسال توانستیم افراد خوبی را جذب کنیم. فکر می کنم هفت تا هشت بازیکن جدید به تیم ما اضافه شد. بازیکنان با کیفیتی آمدند. قبول دارم که ما تا اینجای لیگ نتیجه دلخواه را نگرفته ایم. شاید یک سری مشکل های فنی داریم و بدشانسی هایی نیز گریبانگیر تیم ما شده که آن نتیجه دلخواه را کسب نکرده ایم.

رجبی ادامه داد: فولاد طی سال های گذشته نشان داده که همیشه با گذشت زمان، از نظر هماهنگی و بحث تاکتیکی بهتر کار کرده؛ من این قول را به شما می دهم که تیم ما حتما بهتر خواهد شد. به هماهنگی بیشتری بین بچه ها نیاز است. کادر فنی از لحاظ فنی و بازیکنان نیز در داخل زمین و کل تیم باید تلاشمان را بیشتر کنیم. امیدوار هستم که در نیم فصل دوم و در ادامه لیگ، نتایج خیلی بهتری بگیریم و بتوانیم هوادارانمان را خوشحال کنیم.

مربی فولاد در پاسخ در خصوص پیشنهادهای اخیر به جواد نکونام(تیم ملی و سایر باشگاه ها) اضافه کرد: باید بگویم که آقای نکونام طی یکی، دو سال گذشته پیشنهادهای خوبی داشتند. هم از تیم ملی و هم از تیم های باشگاهی. مصاحبه ای که هم باشگاه و هم خود ایشان انجام دادند، بر این بود که دوست داشتند در تیم فولاد بمانند و بتواند با قدرت کارشان را ادامه دهند و اهداف بزرگی را که در این باشگاه دنبال می کنند را ادامه دهند.

رجبی در پایان تصریح کرد: نکونام، خودش باید برخی سوال ها را پاسخ دهند ولی باید این را بگویم که ایشان 100 درصد با قدرت کامل در تیم فولاد می ماند و کارشان را انجام خواهند داد. نکونام از سرمایه های آینده این مملکت هستند و قطعا روزی سرمربی تیم ملی خواهند شد ولی در حال حاضر تمرکز ایشان بر روی تیم فولاد است.

لازم به ذکر است که دیدار تیم های فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان فردا پنج شنبه از ساعت 19 در ورزشگاه فولاد آره نا بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز