حشمت‌الله مهاجرانی: فولاد دارای شاخصه های یک تیم موفق است

۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۸:۲۴
کد خبر: ۱۴۰۶۶۵۶
حشمت‌الله مهاجرانی: فولاد دارای شاخصه های یک تیم موفق است
حشمت‌الله مهاجرانی و عبدالعلی چنگیز‌ مهمانان ویژه آخرین تمرین فولاد پیش از دیدار با الشارجه بودند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حشمت الله مهاجرانی که برای مشاهده تمرین تیم فولاد خوزستان به زمین تمرین ایرانیان دبی آمده بود، در گفت‌وگویی کوتاه در حاشیه این دیدار اظهار کرد: نکونام در فوتبال اسپانیا بازی کرده که از قدیم الایام یکی از قطب‌های اصلی فوتبال بوده، از زمانی که خنتو و سانتا ماریا ستاره‌های این تیم بودند و بازیکنان بزرگی چون پوشکاش، دی استفانو نیز در ریال مادرید بودند و تا کنون که یکی از معتبرترین لیگ‌های جهان است.

او گفت: من دوران بازیگری نکونام در اوساسونا را دنبال می‌کردم و هنوز گلی که با سر در برابر بوردو در لیگ اروپا را زد در ذهنم است.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه آینده تیم ملی متعلق به او است، افزود: نکونام سرمایه فوتبال ایران است و چقدر کار خوبی کرد که به احترام تیم باشگاهش و بازیکنانش پیشنهاد تیم ملی را رد کرد. اگر دلیل دیگری هم دارد را نمی‌دانم اما من که از دور شاهد اتفاق ها بودم، برداشت شخصی‌ام این بوده که او به قراردادش با فولاد متعهد بوده و این تعهد کمتر در جامعه فوتبال دیده می‌شود.

مهاجرانی با اشاره به اینکه نکونام در فوتبال خوزستان کار می‌کند که من خیلی به این فوتبال علاقه‌مندم، بیان کرد: بدون اغراق می‌گویم که نکونام جز معدود مربی‌هایی است که تمام فاکتورهایی که یک سرمربی برای حضور روی نیمکت تیم ملی ایران را داشته باشد، دارد.

سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی 1978 آرژانتین ادامه داد: او مراحل مربی‌گری را طی کرده‌ و تجربه خوبی دارد ‌و به نظر من تعداد انگشت شماری در فوتبال ایران وجود دارند که تمام فاکتورها برای هدایت تیم ملی را داشته باشند.

مهاجرانی در پایان افزود: تمام فاکتورهایی که یک تیم برای پیشرفت باید داشته باشد را فولاد دارد و امیدوارم این فاکتورها دست در دست هم بدهند و در لیگ قهرمانان آسیا به جایی که در ذهن و قلب همه اعضای این تیم است، برسند و بنده منتظر موفقیت این تیم در فولاد هستم.

لازم به ذکر است که تیم فولاد خوزستان از 9 آذر ماه اردوی خود را در دبی برپا کرده است و تا کنون یک دیدار دوستانه با تیم شباب الاهلی امارات(10 آذر ماه جاری) برگزار کرده که حریف اماراتی دو بر صفر این رقابت را به سود خود پایان داد.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز