استاندار خوزستان: سیل جمعیت امروز جادو و دروغ های فضای مجازی دشمنان انقلاب را باطل کرد

۱۴۰۱/۱۱/۲۲ - ۱۱:۴۹:۵۷
کد خبر: ۱۴۳۵۲۲۲
استاندار خوزستان: سیل جمعیت امروز جادو و دروغ های فضای مجازی دشمنان انقلاب را باطل کرد
استاندار خوزستان گفت: حضور پرشور مردم ایران و به ویژه خوزستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان انقلاب است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی اکبر حسینی محراب امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کزد: این سیل جمعیت مردم که به عشق انقلاب پا به عرصه گذاشتند، باطل کننده سحر تمام جادوگری ها و فضای مجازی دروغین آمریکایی ها و انگلیسی ها است.

او گفت: دشمنان ما روزی سودای این را داشتند که انقلاب چهل‌سالگی خود را نمی‌بیند، اما این توهم با مقاومت و ایستادگی، وحدت و انسجام ملت تبدیل به خیالی باطل شد.

استاندار خوزستان افزود: ملت ایران راه خود را پیدا کرده و در چارچوب انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و توسعه کشور گام بر می دارد.

حسینی محراب بیان کرد: بی شک حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن موجب یاس دشمنان از طمع‌ورزی به حریم جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده عالی دولت در خوزستان اضافه کرد: مردم خوزستان در دوران مختلف انقلاب، همواره حضوری پررنگ و تاثیر گذار داشته‌ و حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز، پشتوانه محکمی برای نظام است.

استاندار خوزستان در پایان با بیان اینکه مردم با حضورشان، حماسه دیگری در حمایت از انقلاب و نظام خلق کردند، تصریح کرد: به برکت خون شهدا و امام راحل و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نسل جوان کشور با شور و شعور، اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی را دنبال و پیروی می‌کند.

لازم به ذکر است که راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در ۷۳ نقطه از خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم برگزار شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز