ورزشکاران بخش مردان دور مقدماتی تیم ملی فانکشنال فیتنس کشور انتخاب شدند

۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۲۲:۳۸:۵۵
کد خبر: ۱۴۵۱۰۸۲
ورزشکاران بخش مردان دور مقدماتی تیم ملی فانکشنال فیتنس کشور انتخاب شدند
مدیر روابط‌عمومی کمیته فانکشنال فیتنس کشور گفت: اردوی مقدماتی انتخابی تیم ملی فانکشنال فیتنس کشور در بخش مردان به پایان رسید و چهار ورزشکار برای حضور در تیم ملی فانکشنال فیتنس کشور انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، دنیا قابضی در حاشیه آخرین روز اردوی مقدماتی انتخابی تیم ملی فانکشنال فیتنس کشور برای قهرمانی آسیای در کشور کره جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هشت نفر از ورزشکاران در بخش مردان موفق به راهیابی و شرکت در این اردو شدند.

او گفت: پس از به اتمام رسیدن اردوی مقدماتی، چهار نفر از مردان برای حضور در تیم ملی انتخاب شدند.

مدیر روابط‌عمومی کمیته فانکشنال فیتنس کشور افزود: ورزشکاران منتخب و عضو تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کره جنوبی در اردوهای تیم ملی شرکت خواهند کرد.

قابضی بیان کرد: این اردو در کمیته‌ ملی المپیک و با حضور رییس و دبیر فدراسیون آمادگی جسمانی و همچنین رییس کمیته فانکشنال فیتنس کشور برگزار شد.

مدیر روابط‌عمومی فانکشنال فیتنس در پایان با اشاره به حمایت‌های خوب فدراسیون آمادگی جسمانی کشور اضافه کرد: تیم ملی فانکشنال فیتنس کشور به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های این فدراسیون فعالیت دارد و با وجود زمان چند ماهه‌ای که نمایندگی این رشته در ایران آغاز به کار کرده ولی در بیش از ۲۰ استان هیات‌های زیرمجموع را فعال کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز