روایت جراحی بیمار به وقت سحر و پزشکانی که بدون سحری روزه گرفتند

۱۴۰۲/۰۱/۰۸ - ۲۲:۵۴:۳۲
کد خبر: ۱۴۵۳۸۴۴
روایت جراحی بیمار به وقت سحر و پزشکانی که بدون سحری روزه گرفتند
بامداد روز گذشته هفتم فروردین ماه و در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان یک بیمار آقا که با مشکل پارگی دهلیز قلب مواجه شده بود، توسط تیم بیهوشی و جراحی قلب بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز به صورت اورژانسی تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز، در یک عملیات نادر، آقای ۵۰ ساله‌ای که بر اثر ضربه چاقو دچار پارگی دهلیز قلب شده بود، در ساعت دو بامداد به این مرکز انتقال داده شد و با حضور به موقع و اقدام سریع متخصص جراحی قلب(دکتر نبوی) و متخصص بیهوشی(دکتر ثقفی) این بیمارستان، بیمار به صورت اورژانسی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

جراحی پارگی دهلیز قلب، جراحی بسیار مشکل و حساسی است و این عمل جراحی با موفقیت توسط کادر پزشکی و جراحی بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز انجام شد و در حال حاضر حال بیمار خوب و مساعد است.

با توجه به موقعیت اورژانسی به وجود آمده و حساسیت بسیار بالای این عمل، تیم جراحی که بی وقفه در حال تلاش برای نجات جان این بیمار بودند، حتی مجال صرف سحری را پیدا نکرده و بدون سحری روزه خود در ششمین روز از ماه مبارک رمضان را آغاز کردند.

بر این اساس پیگیری‌های پزشک طب اورژانس و کادر درمان حاضر در بیمارستان نیز در درمان این بیمار بسیار تاثیر گذار بوده است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز