ادامه روند رکورد شکنی خرید گندم کشور در خوزستان / تا کنون بیش از یک میلیون و ۷۱۱ هزار تُن گندم از کشاورزان خریداری شد

۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ۱۳:۴۸:۳۴
کد خبر: ۱۴۸۲۹۴۰
ادامه روند رکورد شکنی خرید گندم کشور در خوزستان / تا کنون بیش از یک میلیون و ۷۱۱ هزار تُن گندم از کشاورزان خریداری شد
رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان این مطلب که کار برداشت و خرید تضمینی گندم روزهای پایانی خود را سپری می‌کند، گفت: تا کنون بیش از یک میلیون و ۷۱۱ هزار تُن گندم از کشاورزان سرزمین زرخیز خوزستان خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید رحمت ا... پریچهر امروز چهارشنبه 17 خرداد ماه ضمن بیان اینکه ثبت رکورد خرید گندم کشور در خوزستان همچنان روندی صعود دارد و در اختیار این استان است، اظهار کرد: تا کنون بیش از یک میلیون و ۷۱۱ هزار و ۱۰۸ تُن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری شده است.

او در ادامه با بیان این مطلب که تحویل گندم برداشت شده از سطح مزارع استان به مراکز دولتی با استقبال بسیار خوب کشاورزان مواجه شده، گفت: به لطف خداوند، همت کشاورزان، محققین مراکز تحقیقاتی استان و تلاش شبانه‌روزی دست‌اندرکاران این عرصه تا کنون کار خرید تضمینی گندم در استان به بهترین شکل ممکن و با موفقیت انجام شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در پایان با بیان اینکه خرید گندم از کشاورزان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته، افزود: رکورد خرید گندم در استان نسبت به سنوات قبل شکسته شده و خوزستان همچنان پیشتاز تولید و خرید تضمینی گندم کشور است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما