در حاشیه تجلیل از جوانان مقام آور عرصه های ورزشی و فرهنگی مناطق محروم اهواز بیان شد؛

جوانان خوزستان پیشگام در توسعه و پویای کشور/شناخت و درک نیاز جوانان ضروری است+ببینید

۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۴:۲۸:۰۲
کد خبر: ۸۹۵۵۱۵
جوانان خوزستان پیشگام در توسعه و پویای کشور/شناخت و درک نیاز جوانان ضروری است+ببینید
افشین حیدری، در حاشیه بازدید از مناطق محروم اهواز در"عین دو" که با هماهنگی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان صورت پذیرفت از جوانان مقام آور در عرصه های ورزشی، علمی و قرآنی تجلیل کرد.

افشین حیدری در حاشیه بازدید از منطقه محروم عین دو اهواز و تجلیل از جوانان مقام آور عرصه ورزشی، علمی و قرآنی این منطقه در گفت و گو با خبرنگار برنا، اظهار کرد: جوانان آینده سازان کشور هستند و توجه به این قشر عظیم و تلاش برای رفع مشکلات این آنها یک ضرورت است.

 او با اشاره به ظرفیت و استعدادهای جوانان خوزستان در عرصه های مختلف، گفت: استان خوزستان همواره و در تمامی عرصه ها در کشور پیشتاز بوده و جوانان استان در راه توسعه کشور در عرصه های ورزشی، فرهنگی، مذهبی و دیگر حوزه ها نمره قابل قبولی کسب کردند.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان، شناخت و درک مشکلات و نیازهای جوانان امروز را ضروری دانست و افزود: جوانان آینده سازان کشور هستند و ما موظف هستیم بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب شرایط رشد و تعالی این قشر توانمند و با انگیزه را فراهم کنیم.

حیدری در پایان تاکید کرد: امید، نشاط و پویایی جامعه و در کنار آن توجه و درک جوانان همواره مورد تاکید بوده و مجموعه ورزش و جوانان خوزستان در این راه هیچ کوتاهی نخواهد کرد.

لازم به ذکر است که حیدری در این بازدیدها ضمن رسیدگی به مشکلات جوانان این مناطق، از مقام آوران جوان حوزه های ورزشی، علمی و قرآنی تجلیل نمود.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان با اشاره به حضور پر رنگ سمن ها در زمان سیلاب، تاکید کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، بازسازی منازل مسکونی مناطق محروم با کمک خیرین و سازمان‌های مردم نهاد در نیمه دوم سال جاری انجام خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز