مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان بیان کرد:

بی وقفه برای کمک به توسعه کالاهای صادرات محور تلاش می کنیم/بازگشت ۴۵ واحد صنعتی و تولیدی راکد در خوزستان به چرخه تولید با زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۲۰:۱۱:۵۸
کد خبر: ۹۵۶۹۹۷
بی وقفه برای کمک به توسعه کالاهای صادرات محور تلاش می کنیم/بازگشت ۴۵ واحد صنعتی و تولیدی راکد در خوزستان به چرخه تولید با زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان گفت: بدون وقفه برای کمک به توسعه کالاهای صادرات محور شرکت های تولیدی و صنعتی در استان خوزستان تلاش می کنیم.

اخلاق محمدیان امشب و در حاشیه نهمین نمایشگاه توانمندی های تولیدی، صنعتی، خدمات فنی و مهندسی استان خوزستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار برنا در خصوص برنامه های شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان برای کمک به توسعه کالاهای صادرات محور در استان اظهار کرد: کنسرسیوم سازی، تجمیع و کمک به خطوط تولید، زنجیره تامین، تشکیل تعاونی ها، توسعه خوشه ای و پیاده سازی نظام های آموزشی از جمله برنامه های شرکت شهرک های صنعتی خوزستان برای واحدهای صنعتی در راستای کمک به تولید داخلی و صادرات محصولاتشان است که در حال انجامشان هستیم و این برنامه ها بی وقفه ادامه دارد.

او درباره سرنوشت نمایشگاه دایمی استان خوزستان که قرار بود در عراق به منظور معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های استان خوزستان راه اندازی شود، گفت: این موضوع در زمان تصدی بنده نبوده و نمی توانم در این باره اظهار نظر کنم اما برخی کارهای اولیه در این باره انجام شده بود اما بنا بر دلایلی محقق نشد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان با بیان اینکه بیش از 60 واحد صنعتی استان خوزستان در بخش های مختلف همچون ایزوگان، صنایع غذایی و صنایع پایین دستی محصولاتشان را به خارج از کشور صادر می کنند، افزود: امسال بیش از 45 واحد راکد در استان خوزستان به چرخه تولید بازگشته اند که زمینه اشتغال 700 نفر را فراهم کرده اند.

محمدیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معرفی برخی از واحدهای صنعتی به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات طرح رونق و طرح فنی و اعتباری بیان کرد: برای تمامی واحدهایی که امکان معرفی به بانک ها برایشان فراهم بوده این کار در قالب تفاهمنامه های موجود انجام شده و این کار ادامه دارد.

او افزود: اعطای تسهیلات طرح رونق که از دو الی سه سال گذشته پرداخت آن آغاز و تا کنون ادامه داشته همچنان ادامه دار خواهد بود ضمن اینکه تسهیلات طرح های فنی و اعتباری امسال دومین سال آنست که پرداخت می شود و ادامه دار خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان در پایان تصریح کرد: امید می رود تا با اعطای این تسهیلات بخشی از مشکلات واحدهای صنعتی حل شود و به رونق آنها کمک شود، تمام واحدهایی که شرایط دریافت تسهیلات را داشته است به بانک های عامل معرفی شده اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز