یوسی چیست؟ نحوه خرید یوسی از سایت گیمیتو

۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۲:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۳۳۱۲۸۹
یوسی چیست؟ نحوه خرید یوسی از سایت گیمیتو
پابجی موبایل از جمله بازی‌های سبک بتل رویال است که خرید درون برنامه‌ای دارد و بازیکنان این بازی محبوب با استفاده از خرید یوسی که ارز اختصاصی این بازی است، می‌توانند دسترسی به انواع و اقسام تجهیزات بازی پابجی داشته باشند. گفتنی است که این بازی در مارس سال 2017 برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شد تا به طور ناگهانی به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال تبدیل شود.

پابجی موبایل از جمله بازی‌های سبک بتل رویال است که خرید درون برنامه‌ای دارد و بازیکنان این بازی محبوب با استفاده از خرید یوسی که ارز اختصاصی این بازی است، می‌توانند دسترسی به انواع و اقسام تجهیزات بازی پابجی داشته باشند. گفتنی است که این بازی در مارس سال 2017 برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شد تا به طور ناگهانی به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های سال تبدیل شود. 

در حال حاضر اگر چه مدت زمان زیادی است که از انتشار این بازی می‌گذرد اما هنوز هم به تعداد گیمرهای این بازی افزوده می‌شود و با توجه به اینکه پابجی موبایل دارای امکانات بسیاری برای پیشرفت در بازی است که طبیعتاً با خرید یوسی امکان‌پذیر خواهد بود، همچنان جزو بازی‌های جذاب بتل رویال محسوب می‌شود. حال ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی مزایا و نحوه‌ی خرید ارز اختصاصی این بازی یعنی یوسی پابجی صحبت کنیم. در صورت تمایل پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مقاله همراه ما باشید.

خرید یوسی پابجی موبایل

معرفی بازی پابجی موبایل

در این بازی که همانطور عنوان کردیم در سبک بتل رویال پیگیری می‌شود و شما به عنوان یک مبارزه‌گر در قالب تیم‌های چند نفره (2، 4 و یا بیشتر) و حتی به شکل انفرادی به مبارزه خواهید پرداخت و در نهایت آخرین تیم یا شخص باقی مانده در نقشه، برنده بازی خواهد بود. گفتنی است که نقشه‌ی در اختیار جنگجوها، بسیار بزرگ و قابل توجه بوده که این موضوع نبردها را جذاب‌تر کرده است. ناگفته نماند که در ابتدای بازی در یک هواپیما حضور دارید که باید با استفاده از یک چتر نجات بر روی زمین فرود آمده و با توجه به اینکه هیچ سلاحی ندارید، به سرعت باید به دنبال اسلحه باشید. خرید یوسی نیز به همین منظور انجام می‌شود که می‌توانید آن را از فروشگاه‌های معتبر مانند گیمیتو خریداری کنید.

یوسی پابجی موبایل چیست

همانطور که حتماً متوجه شده‌اید، برنده شدن در بازی پابجی موبایل کار چندان ساده‌ای نیست و در وهله‌ی اول نیاز به سرعت العمل و دقت دارد. در کنار این موارد باید در همان ابتدای بازی به جمع آوری انواع سلاح و هر آنچه که برای مبارزه نیاز است، اقدام کرد. پر واضح است که هر گیمری نسبت به انجام دقیق این موارد بهتر عمل کند، در نهایت می‌تواند خود را به عنوان برنده بازی معرفی نماید. اما مسلم است که بازیکنان پابجی موبایل بدون استفاده از خرید یوسی موفق نخواهند شد چرا که بدون داشتن پول اختصاصی این بازی، اسلحه یا تجهیزاتی که برای غلبه کردن به حریفان نیاز است، بدست نخواهد آمد. بنابراین همه‌ی گیمرهای این بازی باید با استفاده از بخش استور این بازی نسبت به خرید ارز یوسی اقدام کنند تا بتوانند تجهیزات مدنظرشان را خریداری کنند.

مزیت‌های خرید یوسی بازی پابجی موبایل

حال شاید با این سوال مواجه شده باشید که استفاده از یوسی چه مزیت‌های جذاب دیگری برای گیمرها دارد که در پاسخ به این سوال باید به موارد زیر بپردازیم.

·       خرید همه‌ی آیتم‌های موجود در بازی

اولین مزیت خرید یوسی پابجی موبایل، بدست آوردن همه‌ی آیتم‌ها و امکانات بازی پابجی است. حتماً می‌دانید که برای مبارزه و راحت‌تر پیروز شدن، نیاز به انواع لباس و کلاه جنگ، اسلحه‌های پیشرفته، وسایل نقلیه مناسب و مواردی از این دست خواهد بود که به راحتی می‌توانید همه‌ی این امکانات را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. پر واضح است که با در نظر گرفتن این آیتم‌ها شخصیت بازی‌تان را کاملاً پیشرفته خواهید کرد.

·       بهره‌مندی از گردونه‌ی شانس پابجی

در بازی پابجی موبایل، بخشی تحت عنوان گردونه‌ی شانس وجود دارد که به گیمرها این امکان را می‌دهد که شانس‌شان را برای دریافت تجهیزات پیشرفته‌ی جنگ امتحان کنند. اما پر واضح است که برای این منظور نیاز به خرید یوسی دارید چرا که به صورت رایگان نمی‌توانید از این بخش استفاده کنید. گفتنی است که جوایز این گردونه قابل توجه است و خرج کردن مقدار کمی از یوسی، ارزش  اختصاص به این بخش دارد.

·       خرید رویال پس

از جمله بخش‌های جذاب بازی پابجی موبایل، رویال پس نام دارد که گیمرها می‌توانند با خرج مقدار مشخصی یوسی این بخش را در اختیار داشته باشند و فضای جذاب‌تری از بازی را تجربه کنند. البته بخش الیت رویال پس نیز وجود دارد که بازیکنان به دلخواه می‌توانند از هر کدام از بخش‌ها که علاقه‌ی بیشتری دارند، استفاده کنند. ضمناً گفتنی است که با خرید رویال پس و الیت رویال پس شانس بیشتری برای کسب یوسی خواهید داشت چرا که اگر بتوانید به عنوان برنده از این بخش خارج شوید، به کلیه‌ی جوایز این بخش از جمله یوسی برخوردار خواهید شد. بنابراین خرید یوسی و استفاده از آن برای خرید بخش‌های الیت و رویال پس کاملاً به صرفه و البته دیدنی و جذاب خواهد بود.

گیمیتو برترین سایت خرید یوسی ارزان - خبرگزاری برنا

به دست آوردن رایگان یوسی پابجی

بسیاری از گیمرها هنوز برای خرید یوسی متقاعد نشده‌اند و به دنبال راه‌هایی برای بدست آوردن رایگان یوسی پابجی هستند. اگر چه خرید ارز یوسی بهترین راه‌کار برای رسیدن به تجهیزات حرفه‌ای بازی پابجی است اما در این بخش قصد داریم به مواردی اشاره کنیم که گیمرها با به کارگیری از آنها می‌توانند به مقدار قابل توجهی از یوسی دست یابند. این روش‌ها عبارتند از:

·       شرکت در مسابقات بتل رویال

با موفقیت به سرانجام رساندن مسابقات بخش بتل رویال، گیمرها به تعداد محدودی از یوسی دسترسی خواهند داشت. البته باید توجه کنید که همه‌ی بازیکنان می‌توانند از این بخش استفاده کنند و جوایز به دست آورند اما اگر علاقه به بدست آوردن تعداد بیشتری از یوسی هستید، باید بخش‌های مسابقات حرفه‌ای بتل رویال را خریداری کنید که برای این منظور نیز به مقدار یوسی نیاز خواهید داشت. بنابراین خرید یوسی در این مواقع ضروری است.                                           

·       دنبال کردن صفحات اجتماعی پابجی

از جمله روش‌های بدست آوردن یوسی رایگان دنبال کردن صفحات بازی پابجی موبایل است. همانطور که می‌دانید میلیون‌ها گیمر صفحات مربوط به این بازی را دنبال می‌کنند تا در صورت انتشار خبرهای جدید از جمله روش‌های کسب یوسی رایگان از غافله عقب نمانند. در واقع ممکن است تیم تولید کننده این بازی با معرفی دیگر بازی‌ها به کابران، امکان دریافت یوسی رایگان را برای گیمرها فراهم کنند.

·       استفاده از بازی Bonus Challenge

این بازی که مربوط به بازی پابجی موبایل است در اختیار کاربران قرار داده شده است که با انجام کارهای تعیین شده در این بازی، می‌توان به مقدار مشخصی از یوسی دست یافت. از روش‌هایی که در این بازی برای کسب یوسی در نظر گرفته شده است، تماشای تبلیغات است. البته همانطور که متوجه شده‌اید، کسب یوسی با استفاده از این روش دشوار است؛ به همین دلیل اکثر گیمرها خرید یوسی از فروشگاه‌های معتبر را ترجیح می‌دهند.

·       استفاده از وب‌سایت Pubskins

از جمله روش‌های جذاب بدست آوردن یوسی پابجی موبایل به کارگیری از وب‌سایت معرفی شده است. در واقع برای این منظور کافی است که آدرس ایمیل‌تان را در این مرجع به ثبت برسانید و خیلی راحت به 100 عدد ارز اختصاص این بازی دست یابید. همانطور که می‌دانید با استفاده از یوسی به راحتی می‌توانید از انواع تجهیزات در بازی پابجی استفاده کنید؛ لذا به هیچ عنوان از این روش کسب یوسی را از دست ندهید. البته اگر لینک این وب‌سایت را با کد معرفتان به دوستان یا گیمرهای حرفه‌ای این بازی ارسال کنید و آنها از طریق لینک ارسالی‌تان ثبت نام کنند، باز هم می‌توانید به یوسی رایگان دسترسی داشته باشید.

·       استفاده از نرم افزار Google Opinion Rewards

یکی از راه‌کار ساده برای بدست آوردن یوسی رایگان، پاسخ‌دهی به سوالات در این نرم افزار است. در واقع اگر کاربران و گیمرها بتوانند به سوالاتی که در این نرم افزار مطرح می‌شود پاسخ دهند به راحتی می‌توانند به یوسی رایگان دسترسی داشته باشند؛ البته همانطور که می‌دانید روش‌های بدست آوردن یوسی رایگان، هرگز به پای خرید یوسی از فروشگاه‌های معتبر نمی‌رسد اما به بازیکنان این بازی کمک بسیار خوبی خواهد کرد.

یوسی پابجی موبایل ارزان

ویژگی‌ها فروشگاه‌های معتبر برای خرید ارز اختصاصی بازی پابجی

خرید ارز یوسی پابجی موبایل باید از طریق فروشگاه‌های معتبر انجام شود. اما اینکه از چه مرکزی برای این منظور استفاده کنیم، نیاز به بررسی موارد زیر دارد:

- ارسال سریع یوسی خریداری شده. از ویژگی‌هایی که یک سایت خرید یوسی باید داشته باشد، ارسال یوسی به اکانت پس از ثبت سفارش است.

- قیمت مناسب. همانطور که می‌دانید فروشگاه‌های مختلف، اقدام به عرضه‌ی این ارز اختصاصی با قیمت‌های گوناگون کرده‌اند که طبیعتاً باید از مرکزی استفاده کرد که دارای قیمت‌های بصرفه باشد.

- ضمانت برگشت وجه. ممکن است در بعضی از مواقع ارسال یوسی با مشکل روبرو شود که نیاز به برگشت وجه به حساب گیمر باشد که در این صورت استفاده از فروشگاه‌های معتبر کار را برای افراد راحت‌تر خواهد کرد.

- پشتیبانی 24 ساعت. توصیه می‌کنیم برای خرید یوسی از مراکزی استفاده کنید که پشتیبانی 24 ساعته دارند تا در این صورت گیمرها برای مشورت گرفتن مشکل خاصی نداشته باشند.

خرید یوسی از سایت گیمیتو

حال با توجه به موارد ارائه شده در این مقاله، چنانچه نیاز به خرید ارز اختصاصی بازی پابجی موبایل دارید کافی است که از خدمات فروشگاه اینترنتی گیمیتو استفاده کنید. این فروشگاه با دارا بودن پنل‌های مختلف فروش یوسی آن هم با قیمت‌های به صرفه توانسته است که رضایت اکثریت بازیکنان را جلب کند. بنابراین برای اینکه بتوانید از خدمات این فروشگاه تخصصی فروش ارز اختصاصی بازی‌هایی مانند پابجی استفاده کنید، کافی است که از راه‌های ارتباطی قرار داده شده با مشاوران این مجموعه در تماس باشید. ضمناً آدرس فروشگاه سایت گیمیتو برای دسترسی راحت شما گیمرها به نشانی https://gimito.ir در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما