رقیب های سال ۱۴۰۱ دیجی کالا در حوزه گوشی چه وبسایت هایی هستند؟

۱۴۰۱/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۵:۱۸
کد خبر: ۱۳۵۰۱۳۸
رقیب های سال ۱۴۰۱ دیجی کالا در حوزه گوشی چه وبسایت هایی هستند؟
تقریبا تمام افرادی که قصد خرید گوشی موبایل را دارند، به سایت دیجی‌کالا سر می‌زنند حتی اگر خریدشان را از این سایت انجام ندهند؛ پس سایت دیجی‌کالا آن‌قدر در بین کاربران معروف است که نیازی به معرفی ندارد. در سال‌های اخیر دیگر مثل گذشته نیست که دیجی‌کالا یکه‌تاز فروش گوشی موبایل باشد و این سایت رقیب‌های زیادی پیدا کرده که ممکن است نام بعضی از آن‌ها برایتان آشنا باشد و تجربه خرید از آن‌ها را داشته باشید.

تقریبا تمام افرادی که قصد خرید گوشی موبایل را دارند، به سایت دیجی‌کالا سر می‌زنند حتی اگر خریدشان را از این سایت انجام ندهند؛ پس سایت دیجی‌کالا آن‌قدر در بین کاربران معروف است که نیازی به معرفی ندارد. در سال‌های اخیر دیگر مثل گذشته نیست که دیجی‌کالا یکه‌تاز فروش گوشی موبایل باشد و این سایت رقیب‌های زیادی پیدا کرده که ممکن است نام بعضی از آن‌ها برایتان آشنا باشد و تجربه خرید از آن‌ها را داشته باشید.

 در این مطلب ما قصد داریم سایت‌های رقیب دیجی‌کالا را به شما معرفی کنیم تا خریدتان محدود به یک فروشگاه نشود و با دید بازتری برای خریدتان تصمیم بگیرید. در پایان با یک فروشگاه اینترنتی معتبر و با خدمات ویژه به‌نام هیرادمارکت هم آشنا می‌شوید که عرضه‌کننده معروف‌ترین برندهای گوشی و لوازم جانبی موبایل است.

1

معرفی رقیب‌های دیجی‌کالا در سال 1401 برای خرید گوشی موبایل

هر سال به تعداد رقیب‌های دیجی‌کالا اضافه می‌شود و این متنوع‌بودن فروشگاه‌های اینترنتی برای شما به‌عنوان مشتری این مزیت را دارد که می‌توانید به مقایسه انواع مختلفی از برندهای گوشی از نظر کیفیت و قیمت بپردازید. در ادامه با رقبای دیجی‌کالا در سال 1401 آشنا می‌شوید.

1.تکنولایف؛ فروشگاه اینترنتی محصولاتی متنوع از موبایل و لوازم جانبی

تکنولایف یک فروشگاه آنلاین پربازدید در زمینه گوشی موبایل و لوازم جانبی آن است. تنوع بالای محصولات مهم‌ترین دلیلی است که بسیاری از افراد دوست دارند، از این سایت خرید کنند.

متنوع‌بودن کالاهای تکنولایف را هنگامی‌که به سایت آن می‌روید با مشاهده منو در قسمت بالا کاملا متوجه می‌شوید. در سایت تکنولایف محصولات زیر به‌فروش می‌رسند:

  • انواع گوشی‌های موبایل از برندهای مختلف و معروفی مثل اپل، سامسونگ، شیائومی، ال‌جی، هواوی و...
  • انواع تبلت از برندهای سامسونگ، هواوی، اپل، ایسوس، مایکروسافت، شیائومی و...
  • محصولات صوتی‌و‌تصویری مثل اسپیکر، مانیتور، دوربین، پرژکتور، تلویزیون و...
  • لوازم جانبی
  • هدفون و هندزفری
  • ساعت و بند هوشمند
  • کامپیوتر و لپ‌تاپ
  • تجهیزات گیمینگ مثل دسته‌بازی، هدست، هدفون و....

1

2.هیراد مارکت؛ فروشگاه اینترنتی معتبر موبایل و لوازم جانبی از معروف‌ترین برندها

علاوه بر سایت‌های معروفی که در قسمت بالا ذکر شد، فروشگاه‌های اینترنتی معتبری هم هستند که خدماتشان در حد چنین سایت‌هایی است اما به اندازه این فروشگاه‌ها شناخته‌شده نیستند. هیراد مارکت جزء فروشگاه‌های اینترنتی باسابقه‌ای است که انواع موبایل و لوازم جانبی را از برندهای پر‌طرفدار و باکیفیت می‌فروشد. با نگاهی بر لیست زیر از تنوع محصولات هیراد مارکت، دقیق‌تر مطلع می‌شوید.

آدرس هیراد مارکت: تهران، میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، خیابان کلانتری،

پلاک ۷۴، طبقه 6

شماره تلفن: 021-88930043

021-88930041

021-88891401

وب سایت هیراد مارکت

2

  • انواع گوشی موبایل با برندهای آیفون، شیائومی، سامسونگ، هواوی، موتورولا، نوکیا و...
  • انواع تبلت و آ‌ی‌پد
  • هندزفری، هدفون و هدست
  • ساعت و مچ‌بند هوشمند از برندهای اپل، سامسونگ و هواوی
  • انواع مختلفی از لوازم جانبی کاربردی موبایل مثل پاوربانک، شارژر، گلس گوشی و هولدر موبایل

در هیراد مارکت مشتریان خریدی با این خدمات ویژه را تجربه می‌کنند

مشتریانی که دوست دارند در خریدشان احساس برد و رضایت را داشته باشند، با خدمات هیراد مارکت چنین رضایتی را تجربه می‌کنند.

اعتبار هیراد مارکت با سابقه سال‌های طولانی در زمینه خرید‌و‌فروش و واردات موبایل و لوازم جانبی شکل گرفته و این برند تلاش هر‌روزه‌اش با هدف پیشرفت و حفظ اعتبارش است تا بتواند مرجعی امن برای خرید موبایل مشتریان باشد.

خرید شما از کالاهای هیراد مارکت یک خرید معمولی نیست چراکه خدماتش معمولی نیست و منافع ویژه‌ای را برایتان به‌همراه دارد. در هیراد مارکت خدمات ویژه زیر را علاوه بر خریدی مطمئن دریافت می‌کنید:

متنوع و معروف‌بودن برندهای موبایل و لوازم جانبی

در هیراد مارکت واردات موبایل و لوازم جانبی متنوع از برندهای معروف و مطمئن انجام می‌شود تا مشتریان برای برند مد‌نظر خود دچار محدودیت نشوند و به بهترین برندهای بازار دسترسی داشته باشند.

ارائه محصولاتی اورجینال با قیمتی مناسب

سابقه طولانی و تخصص هیراد مارکت در زمینه واردات موبایل باعث شده تا همواره محصولاتی تضمین‌شده از نظر اورجینال‌بودن و قیمتی مناسب ارائه دهد.

تخفیف‌های شیرین روزانه در سایت هیراد مارکت

تخفیف‌گرفتن هنگام خرید وسایلی مثل موبایل که قیمت بالایی دارد، قطعا خوشحالتان می‌کند و جذاب است. هیراد مارکت تخفیف‌هایی را با عنوان تخفیف روزانه در سایت خود در نظر گرفته تا شما چنین خوشحالی را تجربه کنید و محصولات دلخواهتان را با قیمتی ارزان‌تر بخرید.

تحویل سریع سفارش‌ها با دریافت پشتیبانی شبانه‌روزی

از نظر مشتریان هیراد مارکت، مهم‌ترین ویژگی‌های خرید از هیراد ماکت این است که سفارش‌ها سریع و ایمن به دستشان می‌رسد و پشتیبانی آن با دلسوزی و تعهد به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی سوالاتشان هستند.

فرصت یک هفته‌ای برای بازگشت محصول

هیراد مارکت برای بازگشت و پس‌گرفتن محصولاتش ضمانت یک هفته‌ای دارد یعنی تا یک هفته بعد خریدتان می‌توانید درصورت اشکال آن را پس دهید و مبلغ پرداختی به حسابتان بر‌می‌گردد.

3.فروشگاه اینترنتی موبایل آمیتیس

یکی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی فعال در زمینه فروش موبایل و لوازم جانبی آن آمیتیس است که محصولات زیر را می‌فروشد:

  • انواع موبایل از برندهای سامسونگ، شیائومی و اپل
  • لوازم جانبی موبایل مثل پایه شارژر و قاب
  • انواع لپ‌تاپ و تبلت
  • هدفون
  • ساعت هوشمند
  • محصولات مک

بعد از خرید از فروشگاه آمیتیس یک هفته فرصت دارید تا سالم‌بودن محصول خود را چک کنید و در‌صورت سالم‌نبودن آن را برگردانید.

در نظر داشته باشید که علاوه بر خرید اینترنتی، خرید تلفنی و حضوری از فروشگاه آمیتیس امکان‌پذیر است.

4.فروشگاه اینترنتی موبایل و لوازم جانبی لیپک

سایت لیپک هم به فروش انواع گوشی موبایل و لوازم جانبی از برندهای مختلف اختصاص دارد. در این فروشگاه آنلاین امکان خرید محصولات زیر برای شما فراهم است:

  • گوشی‌های موبایل از برندهای سامسونگ، شیائومی، هواوی، اپل، نوکیا و...
  • لپ‌تاپ و تبلت
  • هدفون و هندزفری
  • ساعت و مچ‌بند هوشمند
  • لوازم جانبی مثل هارد، کارت حافظه، فلش مموری، پاوربانک، شارژر و مودم
  • کنسول بازی
  •  لوازم صوتی‌و‌تصویری مثل اسپیکر و تی‌وی‌باکس

برای سرعت‌دادن به خریدتان از فروشگاه اینترنتی لیپک با‌توجه به علاقه، بودجه و نیازتان، پیشنهاد می‌کنیم از دسته‌بندی‌های پیشرفته محصولات آن استفاده کنید. به‌طور مثال برای گوشی‌های موبایل دسته‌بندی‌هایی مانند گوشی‌های اقتصادی، میان‌رده، دانش‌آموزی و گیمینگ وجود دارد تا به‌ خواسته‌تان برای خرید گوشی سریع‌تر برسید.

 اهمیت شناخت رقبای دیجی‌کالا در سال 1401

حتی اگر قرار است از معروف‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی گوشی مثل دیجی‌کالا خرید کنید، برای اطمینان از خریدتان مهم است که به فروشگاه‌های مختلف اینترنتی سر بزنید تا بفهمید در بازار موبایل چه تنوعی از برندها و با چه قیمتی موجود است.

تکنولایف، آمیتیس و لیپک از رقبای سرسخت دیجی‌کالا در سال 1401 محسوب می‌شوند که انواع موبایل و لوازم جانبی آن را می‌فروشند. تفاوتی که تکنولایف با سایر فروشگاه‌های اینترنتی موبایل دارد این است که تنوع بالایی از محصولات را به‌فروش می‌رساند یعنی علاوه بر موبایل، لوازم ورزشی، شخصی و خانگی را هم می‌توانید از این فروشگاه بخرید.

برای خرید موبایل و لوازم جانبی به‌غیر از مواد گفته‌شده، گزینه‌های دیگری هم هستند که خدمات و محصولاتی باکیفیت را ارائه می‌دهند. یکی از این فروشگاه‌ها هیراد مارکت است که سالهاست گوشی‌های اصل شیائومی، آیفون، هواوی، سامسونگ و... را وارد می‌کند و با قیمتی مناسب به‌دست مشتریان می‌رساند.

اگر زمانی بخواهید یک گوشی موبایل برای خودتان بخرید، اولین سایتی که به آن می‌روید تا از مدل‌های مختلف دیدن کنید، کدام سایت است؟

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز