ویزای پیوست چیست؟(شرایط و هزینه های ویزای پیوست آلمان)

۱۴۰۱/۰۷/۰۶ - ۰۸:۳۶:۱۴
کد خبر: ۱۳۸۱۴۳۷
ویزای پیوست چیست؟(شرایط و هزینه های ویزای پیوست آلمان)
ویزای پیوست یکی از انواع ویزا است که امکان پیوستن افراد به خانواده را در کشور آلمان محقق می کند.

ویزای پیوست یکی از انواع ویزا است که امکان پیوستن افراد به خانواده را در کشور آلمان محقق می کند. یکی از مشکلات و دغدغه های اصلی افراد پس از مهاجرت، دوری از خانواده است. افراد بسیاری تمایل دارند تا پس از مهاجرت به آلمان، ویزای این کشور را برای خانواده، همسر و فرزندان خود نیز دریافت کنند. دولت آلمان این امکان را برای مهاجران در این کشور فراهم نموده است و به ارائه ی ویزای پیوست به این افراد می پردازد. شما می توانید در صورت تمایل از طریق موسسه اپلای فور جرمنی برای دریافت ویزای پیوست آلمان اقدام کنید.

 

دریافت ویزای پیوست آلمان نیاز به داشتن شرایط خاصی دارد و شما تنها در صورتی می توانید این ویزا را دریافت کنید که تمامی شرایط و مدارک موردنظر دولت این کشور را دارا باشید. این ویزا در سه نوع مختلف به افراد ارائه می شود که از جمله آن می توان به ویزای پیوست به همسر آلمان، ویزای پیوست فرزندان به والدین و ویزای پیوست والدین به فرزندان اشاره کرد.

شرایط لازم برای دریافت ویزای پیوست آلمان

دولت کشور آلمان شرایط خاصی را برای افرادی که قصد دارند تا ویزای پیوست آلمان را برای خانواده ی خود دریافت کنند، در نظر گرفته است. فرد ساکن در آلمان باید دارای شرایطی همچون اجازه اقامت در آلمان، تسلط به زبان آلمانی و سن بالای 18 سال باشد. همچنین باید تمکن مالی لازم برای حمایت از خانواده ی خود را داشته باشد. نداشتن هر یک از شرایط بالا می تواند دریافت ویزای پیوست خانواده را با مشکلاتی روبرو کند.

علاوه بر این، افرادی که قصد دارند تا ویزای پیوست آلمان را دریافت کنند و از این طریق به این کشور مهاجرت کنند، باید آشنایی نسبی به زبان آلمانی داشته باشند. در غیر اینصورت امکان دریافت ویزای پیوست برای این افراد وجود نخواهد داشت.

اگر در کشور آلمان زندگی می کنید و قصد اخذ ویزای پیوست برای فرزندتان را دارید، در صورتی که همسر شما اقامت کشور دیگری را دارد، باید حضانت فرزند به شما داده شود. همچنین در صورتی که فرزند شما بالای 18 سال و متاهل باشد، امکان دریافت ویزای پیوست وجود نخواهد داشت. یکی دیگر از نکات قابل توجه برای دریافت این ویزا این است که اگر فرزند زیر 18 سال شما در این کشور زندگی کند، شما می توانید از طریق ویزای پیوست به فرزندتان ملحق شوید.

ویزای پیوست عموما برای پیوستن به همسر، فرزندان و والدین در کشور آلمان مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما در صورتی که یکی از اعضای خانواده ی شما مانند خواهر، برادر، مادربزرگ، پدربزرگ و ... در آلمان زندگی می کنند، باز هم امکان درخواست برای اخذ ویزای پیوست آلمان وجود دارد؛ اما در این حالت از شانس کمتری برای دریافت ویزا برخوردار خواهید شد.

هزینه های ویزای پیوست آلمان

یکی از نکات مهم پیرامون دریافت ویزای پیوست، داشتن تمکن مالی مناسب است. فرد مقیم در آلمان باید بتواند هزینه ی زندگی سایر افراد خانواده را در این کشور تامین کند و این موضوع را به سفارت اثبات نماید. همچنین شما باید در هنگام تحویل مدارک به سفارت، هزینه ای را جهت دریافت ویزای پیوست ارائه دهید. این هزینه برای هر فرد بزرگسال 500 یورو و برای کودکان 350 یورو است. جمع آوری و ترجمه مدارک برای سفارت نیز نیاز به هزینه هایی دارد که با توجه به مدارک شما متفاوت است.

در صورتی که قصد دارید تا از طریق ویزای پیوست، به آلمان مهاجرت و یا این ویزا را برای اعضای خانواده ی خود دریافت کنید، می توانید با مراجعه به وبسایت اپلای فور جرمنی به اطلاعات کامل تری درباره ی موضوع هزینه ویزای پیوست آلمان،شرایط ویزای پیوست به همسر در آلمان و مدارک لازم برای ویزای پیوست آلمان دست پیدا کنید و یا از کمک کارشناسان تخصصی این مجموعه برای دریافت ویزای پیوست آلمان بهره مند شوید.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
نظرات
شیما
|
-
|
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
0
جالب بود این مطلب من خودم از طریق تحصیل و با کمک اپلای فور جرمنی تونستم به آلمان مهاجرت کنم
سحر دولتی
|
-
|
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
0
خیلی خوشحالم که سایت اپلای فورجرمنی و گروه مشاوره معصومی برای مهاجرتم به آلمان انتخاب کردم
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز