معرفی سایت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم - azmoon.medu.ir

۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۹:۵۰
کد خبر: ۱۳۸۳۰۹۵
معرفی سایت ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم - azmoon.medu.ir
گاهی اوقات والدین بدون در نظر گرفتن شرایط تحصیلی و روحی فرزندشان و بدون توجه به نظرات او اصرار دارند دانش‌آموز را به این مدارس بفرستند.

گاهی اوقات والدین بدون در نظر گرفتن شرایط تحصیلی و روحی فرزندشان و بدون توجه به نظرات او اصرار دارند دانش‌آموز را به این مدارس بفرستند. اشتباهی که در نهایت منجر به سرخوردگی و افت تحصیلی دانش‌آموزان خواهد شد.  مدارس تیزهوشان مزایا و معایبی دارد که ممکن است برای بعضی از دانش آموزان کار را سخت‌تر کند. لذا مشاوره با کارشناسان این حوزه را از دست ندهید.

ثبت نام آزمون تیزهوشان

مشاوره تلفنی ثبت نام آزمون تیزهوشان 1401-1402

جهت رفاه حال داوطلبان و اولیای گرامی، امکان ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان در پایه های نهم به دهم و همچنین ششم به هفتم به صورت تلفنی فراهم شده است. میتوانید به سادگی از سراسر کشور با شماره اعلام شده تماس حاصل فرمایید. کارشناسان سامانه صدای مشاور تمام مراحل ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم را برای متقاضیان عزیز انجام میدهند.

تمامی مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان، اعلام نتایج قبول شدگان تیزهوشان ، دریافت کارنامه و …. از طریق سایت رسمی تیزهوشان پایه دهم انجام می شود.

azmoon.medu.ir  ورود مستقیم به سایت تیزهوشان پایه دهم 1401-1402

azmoon.medu.ir  نشانی سایت رسمی مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1401-1402 وزارت آموزش و پرورش است. این سایت تنها سامانه رسمی برای مدارس تیزهوشان کل کشور در پایه ششم به هفتم میباشد.

مراحل ثبت نام مدارس تیزهوشان 1401 - 1400

روند ثبت نام برای آزمون تیزهوشان پایه هفتم :

1-ابتدا وارد سایت hoosh.medu.ir میشوید.

2-هزینه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم را واریز میکنید.

3-اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و ثبت نام را انجام میدهید.

4-در پایان کد رهگیری دریافت میکنید.

نتایج آزمون تیزهوشان

سایت ثبت اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1401-1402

سایت ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان برای داوطلبان ششم به هفتم و نهم به دهم متفاوت می باشد. داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم و ششم به هفتم از طریق نشانی های زیر می توانند اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند:

  • زمانی که کارنامه آزمون ورودی پایه های هفتم و دهم مدارس سمپاد، قابل رؤیت و دانلود گردید امکان اعتراض هم فعال خواهد میشود.
  • مشاهده کارنامه و اعتراض صرفا جهت داوطلبانی است که در آزمون پذیرفته نشده اند و داوطلبان مذکور درصورت تمایل ،میتوانند در موعد مقرر به سایت اعتراض مراجعه نموده و نسبت به مشاهده کارنامه و یا ثبت اعتراض اقدام نمایند.

زمان ثبت اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1401-1402

زمان ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم، از مرداد ماه در سایت فعال می شود. زمانی که نتایج آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم و ششم به هفتم اعلام میگردد.

پیرو دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان، داوطلبانی مجاز به ثبت اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان می باشند که دلایل قانع کننده ای برای اعتراض داشته باشند. سپس بررسی مجدد نتایج آزمون از طریق سایت مرکز ملی استعدادهای درخشان یا همان سامانه همگام مدارس به نشانی hamgam.medu.ir  انجام می شود.

ثبت تلفنی اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 1401-1402

ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان به صورت اینترنتی و از طریق نشانی های اعلام شده و شماره تماس مندرج در این مقاله انجام می شود. جهت رفاه حال داوطلبان عزیز و اولیای گرامی، امکان ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم و نهم به صورت تلفنی فراهم شده است. در این راستا سایت خبرینو ( https://khabarino.com ) چندین سال است در این حوزه فعالیت داشته و با بهره گیری از کارشناسان حرفه ای، خدمات ارزشمندی به هموطنان عزیزمان ارائه نموده است.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

نظر شما
نظرات
amirhosein
|
-
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
0
0
سلام
از بابت مطلبتون درباره ثبت نام تیزهوشان و نحوه ورود و شرایط اون خیلی ممنون
دانش آموز تیزهوشان
|
-
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
0
0
آدرس سایت ثبت نام تیزهوشان نهم چیه؟
جمال
|
-
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
0
0
سلام من تو یکی از مدارس تیزهوشان درس میخونم و اخبار سایت خبرینو خیلی خوبه و اطلاع رسانی عالی داره
علی حسین
|
-
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
0
0
سلام
چقدر خوبه که مطالب مفید منتشر میکنید و بخاطر همین پیگیر اخبار از رسانه شما هستم در ضمن من و همکارام سایت شما رو می‌خونیم.
یاحق
طالقانی
|
-
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
0
0
با عرض ادب و احترام
دنبال اطلاعاتی درباره تیزهوشان بودم که سایت شما را دیدم و مقالتون رو خوندم خیلی خوب و جامع بود.
سربلند باشید
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز