ماحصل تلاشهای شبانه روزی نیروی انتظامی تولید امنیت است

۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۲۱:۲۵:۱۳
کد خبر: ۱۳۱۹۷۴۵
ماحصل تلاشهای شبانه روزی نیروی انتظامی تولید امنیت است
فرماندار زنجان می گوید: فرماندهی انتظامی استان با درایت سردار جهانبخش عملکرد بی نقصی در تامین امنیت شهروندان دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرماندار زنجان به همراه مدیر عامل شرکت توزیع برق و تعدادی از معاونان این شرکت ضمن دیدار با فرمانده انتظامی استان و تعدادی از معاونان وی از عملکرد پلیس در طرح نوروزی قدردانی کردند.

خالقی فرماندار زنجان در این دیدار با قدردانی از عملکرد پلیس در طرح نوروزی گفت: تلاشهای شبانه روزی فرماندهی انتظامی استان در راستای تامین و برقراری امنیت و نظم مثال زدنی است.

او در ادامه با قدردانی از تلاش عوامل انتظامی استان در اجرای طرح نوروزی خاطر نشان کرد: امروز مردم در ایران اسلامی با خیال راحت زندگی می کنند و این امنیت را مدیون خون شهدای همه نیروهای مسلح و عوامل اطلاعات به ویژه سبز پوشان نیروی انتظامی هستیم.

فرماندار زنجان تاکید کرد: در ارزیابی صورت گرفته از مسافران نوروزی تقریبا تمامی آنها از نحوه برخورد،هدایت و راهنمایی و تامین امنیت پلیس در مرکز استان رضایت کامل داشتند و این نشان افتخاری برای فرماندهی انتظامی استان است.

سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان هم با قدردانی از حضور فرماندار زنجان گفت: امنیت و تامین آن موضوعی فراگیر است و در طول سال پلیس برای امنیت و رفاه مردم پای کار است و حراست از آسایش تک تک افراد جامعه را وظیفه خود میداند.انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز