از برترین‌های مرحله استانی مسابقات آزاد مهارت رشته چاقوسازی تجلیل به‌عمل آمد

۱۴۰۱/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۹:۲۰
کد خبر: ۱۴۵۰۴۹۱
از برترین‌های مرحله استانی مسابقات آزاد مهارت رشته چاقوسازی تجلیل به‌عمل آمد
محمدرضا انصاری مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان زنجان در مراسم تجلیل از راه یافتگان به مرحله کشوری مسابقات آزاد مهارتی، در رشته چاقوسازی ضمن تبریک اعیاد گذشته و ایام پیش رو گفت: هدف از برگزاری این مسابقات نهادینه کردن فرهنگ مهارت‌آموزی، ترویج و ارتقای صنایع دستی، ر فراهم کردن فرصت مناسب برای رقابت سالم میان فعالان در این حوزه، معرفی چاقوی زنجان و ایجاد اشتغال در توسعه اقتصادی استان موثر می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان زنجان در مراسمی از راه یافتگان به مرحله کشوری، کارشناسان، داوران و عوامل اجرایی مسابقات آزاد مهارت در رشته چاقوسازی استان زنجان تجلیل به عمل آورد.
 آیین تجلیل از راه یافتگان به مرحله کشوری اولین دوره مسابقات آزاد مهارت مرحله استانی در رشته چاقوسازی با حضور مدیران ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای ، میراث فرهنگی و گردشگری ومدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و راه یافتگان به مرحله کشوری، کارشناسان، داوران و عوامل اجرایی مسابقات آزاد ملی مهارت رشته چاقوسازی در زنجان برگزار شد.

انصاری ادامه داد: تشکیل خوشه چاقو به همت شرکت شهرک های صنعتی زنجان و حمایت های بی دریغ اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان زنجان در خصوص توسعه صنایع دستی استان کارهای ارزشمندی انجام گرفته است. که قابل تقدیر می باشد.
ایشان توصیه کرد: فضایی را آماده کنیم تا این دانش فنی و صنایع دستی استان به نسل جدید برسد تا چاقوی زنجان به دست فراموشی سپرده نشود و این مهم با برگزاری مسابقات و رویداد های این چنینی امکان پذیر خواهد شد.
ایشان در پایان از همه دست اندرکاران و حمایت کنندگان و شرکت کنندگان در این مسابقات بویزه از هنرمندان خواست در مسابقات بعدی برای حضور بهتر و و با شکوهتر فرهنگ سازی کنند که این امر موجبات توسعه صنایع دستی - اشتغال و از همه مهمتر توسعه مهارت های لازم در آموزش‌هایی که برای تربیت نسل آینده نیاز داریم موثر تر خواهد شد.انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز