نماینده عالی دولت در استان زنجان:

لکه‌گیری و آسفالت معابر از مناطق محروم آغاز شود

۱۳۹۸/۰۳/۱۰ - ۰۳:۲۵:۰۲
کد خبر: ۸۵۲۶۵۴
لکه‌گیری و آسفالت معابر از مناطق محروم آغاز شود
نماینده عالی دولت در استان زنجان با تاکید بر اینکه لکه‌گیری و آسفالت معابر از مناطق محروم باید آغاز شود، گفت: این مناطق نیز باید از امکانات نقاط مطلوب شهر برخوردار شود؛ در واقع باید عدالت رعایت شود و اولویت با مناطق محروم باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فتح‌الله حقیقی در ستاد هماهنگی مدیریت شهری استان زنجان با تاکید بر این‌که طرح‌ها باید اولویت‌بندی شده و نظرات مردم در اولویت باشد، اظهار کرد: مردم باید بدانند خروجی مدیریت شهری چیست. بازدیدها نیز باید به صورت مستمر بوده و گزارش‌های نهایی به رسانه‌ها ارائه شود. 
استاندار زنجان با اشاره به لزوم پیگیری مواردی از قبیل سنگ‌فرش کردن داخل بازار سنتی توسط ستاد هماهنگی مدیریت شهری، ادامه داد: لازم است که برخی سمن‌ها و دستگاه‌های اجرایی در جلسات ستاد مدیریت شهری حضور داشته باشند. نیروی انتظامی نیز حتما باید دعوت شود تا هم ایرادات حفاری خود را جبران کند و هم برای دفعات بعدی تعهد بدهد. البته شهرداری می‌تواند این مسئله را بر عهده بگیرد. 
وی با تاکید بر این‌که جلسات ستاد مدیریت شهری باید از شخصی بودن خارج شود، افزود: تصاویر قبل و بعد خدمات شهری در اختیار شهروندان قرار بگیرد. بازدید مرتب از اجرای طرح‌ها نیز حتما مد نظر باشد. اوایل امسال اعتراض‌ها به لکه‌گیری خیلی زیاد بود ولی خوشبختانه در حال حاضر کمتر شده است؛ چراکه مردم اقدامات صورت گرفته را مشاهده می‌کنند. 
حقیقی با ابراز خرسندی از فعال‌تر شدن ستاد مدیریت شهری، تصریح کرد: در خصوص حفاری‌ها نیز باید زمان ختم طرح مشخص باشد. در خصوص استحصال شهرداری از معدن موجود در روستای احمدکندی نیز طی هفته آتی و پس از معارفه فرماندار جدید، مسئله از نزدیک بررسی و تعیین تکلیف خواهد شد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز