هشدار یک شرکت چندملیتی فرانسوی در مورد زمستان پیش‌روی اروپا

۱۴۰۱/۰۶/۳۰ - ۱۳:۵۳:۴۳
کد خبر: ۱۳۷۹۹۳۱
هشدار یک شرکت چندملیتی فرانسوی در مورد زمستان پیش‌روی اروپا
مدیرعامل شرکت چند ملیتی فرانسوی آنژی (Engie) فعال در زمینه تولید،توزیع و انتقال انرژی هشدار داد که کاهش مصرف گاز تضمینی برای زمستان بی‌دردسر در فرانسه نخواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا، ژان پیر کلامادیو (Jean-Pierre Clamadieu) روز چهارشنبه در مصاحبه با شبکه رادیویی فرانس‌انتر با تشریح شرایط جلوگیری از قطع گاز در زمستان پیش‌رو، ۲ مولفه تاثیرگذار دیگر را علاوه بر کاهش مصرف انرژی یادآور شد و افزود: تجربه یک زمستان معتدل می‌تواند امکان محدود کردن نیازهای گازی را فراهم کند.

وی بازگشت چین به شرایط پیش از اجرای راهبرد کووید صفر و تکمیل زنجیره تامین را مولفه تاثیرگذار دیگری برای جلوگیری از قطع گاز در زمستان برشمرد.

کلامادیو اضافه کرد: در واقع، مشکلات کنونی پکن که در راهبرد کووید صفر خود غرق شده است، آزاد کردن بسیاری از قایق‌هایی را که می‌توانند ال‌ان‌جی (LNG گاز طبیعی مایع شده) را انتقال دهند، ممکن می‌سازد.

مدیرعامل آنژی گفت: ما ۳۰ تا ۴۰ قایق در هفته در مقایسه با ۱۰ قایق در سال گذشته دریافت می‌کنیم و این امر جبران کاهش تحویل روسیه را حداقل تا حدی ممکن می‌کند.

وی ادامه داد: در نتیجه، ذخایر فرانسه به سرعت در حال پر شدن است و در چند هفته آینده ما به ذخیره ۱۰۰ درصد خواهیم رسید.

کلامادیو با اشاره به اهمیت حرکات کوچک و به ویژه محدود کردن دمای ترموستات، یادآور شد: کاهش یک درجه حرارت باعث می‌شود به طور متوسط هفت درصد کاهش مصرف داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آنژی که در زمینه‌های انتقال انرژی، تولید و توزیع برق، گاز طبیعی، هسته‌ای، انرژی‌های تجدیدپذیر و نفت فعالیت می‌کند، همسو با سیاست دولت فرانسه که از شهروندان این کشور می‌خواهد دمای داخل خانه را به ۱۹ درجه محدود کنند نیز سخن گفت؛ طرحی که هدف آن دستیابی به کاهش ۱۰ درصدی مصرف گاز در سال جاری اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز