معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان :

آزادسازی خرمشهر شادی را برای همه مردم ایران رقم زد

۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۱۰:۱۸:۴۳
کد خبر: ۴۰۸۰۵۰
آزادسازی خرمشهر شادی را برای همه مردم ایران رقم زد
در ایام دفاع مقدس شاهد بودیم که در شرایطی بسیار سخت جوانان ما و دلاورمردان بسیجی و ارتش ما حماسه‌ای آفریدند که همواره در تاریخ ثبت خواهد شد

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در نشست  بزرگداشت سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهرگفت:پاسداشت فتح خرمشهر را وظیفه‌ای ملی، انقلابی و اعتقادی است ودر این ایام یاد شهدای این فتح بزرگ و به یادماندنی و خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران آن روز تاریخی امری ضروری است.

سید سعید شاهرخی با بیان اینکه در سوم خرداد، شاهد غلبه ایمان بر زر و زور و تزویر بودیم گفت:در ایام دفاع مقدس شاهد بودیم که در شرایطی بسیار سخت جوانان ما و دلاورمردان بسیجی و ارتش ما حماسه‌ای آفریدند که همواره در تاریخ ثبت خواهد شد

 شاهرخی عنوان کرد:این روز لازم است بزرگ داشته شود وکلیه دستگاه‌های ذیربط لازم است عظمت ایثار و بزرگی جوانان حماسه‌ساز این روز عظیم را به نمایش بگذارند و گرامی بدارند.

وی تصریح کرد:در برگزاری این مراسم‌ها مردمی بودن این برنامه‌ها موردنظر قرار بگیرد وهمچنین  تشکل‌های صنفی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی نیز می‌بایست در جهت انتقال این ایثارگری و بزرگی این روز به نسل جوان تلاش و همت لازم را داشته باشند.

شاهرخی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس و سوم خرداد نشان می‌دهد که می‌تواند کلید وحدت در میان مردم، جناح‌ها، مذاهب و سلیقه‌ها باشد.

وی ادامه داد: آزادسازی خرمشهر شادی را برای همه مردم ایران رقم زد و از روزهای تاریخی ملت ما بود.

شاهرخی افزود : استقلال و آزادی کشور را مدیون شهدا هستیم. دفاع مقدس موجب تثبیت انقلاب اسلامی شد و ما روی پای خود ایستادن را در این دوران تمرین کردیم.

 این مسئول آزادی خرمشهر را یکی از شیرین‌ترین رخدادهای تاریخ انقلاب اسلامی توصیف کرد بیان داشت: سوم خرداد روز بزرگ ملی مردم ایران است.

معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان تصریح کرد: بیت‌المقدس به عنوان یکی از بزرگترین و حماسه‌سازترین عملیات‌های رزمندگان اسلام در طول دوران هشت ساله دفاع‌مقدس محسوب می شود و این عملیات ظفرآفرین یکی از سرنوشت‌سازترین عملیات‌های نیروهای ایرانی در دوران جنگ تحمیلی بود.

سید سعید شاهرخی  اظهار داشت : نباید اجازه دهیم فرهنگ ایثار و شهادت به فراموشی سپرده شود  لذا ما برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت و روشن نگه داشتن چراغ بصیرت و معنویت سخت نیازمندیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز