ستاد هم‌اندیشی نمایندگان در حمایت از رییسی آغاز به کار کرد

۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۷:۲۸:۰۷
کد خبر: ۱۱۷۹۳۶۷
ستاد هم‌اندیشی نمایندگان در حمایت از رییسی آغاز به کار کرد
ستاد هم‌اندیشی نمایندگان در حمایت از حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی با برگزاری نشست خبری برنامه‌های خود راآغاز کرد.

به گزارش برنا، نشست خبری ستاد هم اندیشی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

 حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا میرتاج الدینی در این نشست گفت: نخستین برنامه تبلیغاتی رییسی را شروع می‌کنیم و جلسه دیگری هم روز دوشنبه برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در این جلسه از ظرفیت‌های نمایندگان استفاده می‌کنیم،گفت: بخشی از این ظرفیت‌ها در سطح ملی است که ستاد مرکزی این آمادگی را دارد که برنامه‌های تبلیغاتی جریان انقلابی ساماندهی کند. علاوه بر این منتخبین مردم از ظرفیت زیادی در حوزه‌های انتخابیه برخوردار هستند که باید از این ظرفیت هم استفاده کرد.

میرتاج الدینی با اشاره به بیانیه حجت الاسلام و المسلمین رییسی، مبارزه با فقر و کارآمد کردن دولت از برنامه‌های وی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: گفتمان کارآمدی و ایجاد بستر عدالت از مهمترین اولویت دولت آینده است و باید از دوقطبی سازی پرهیز کنیم و مسیر را به سمت پیگیری مطالبات مردمی ببریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز