مؤسس انجمن سواد رسانه ای ایران:

کاهش مشارکت، طمع دشمن را تشدید می‌کند/ به ایران قوی و معقول نیاز داریم

۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۹:۳۷:۵۰
کد خبر: ۱۱۸۱۳۱۸
کاهش مشارکت، طمع دشمن را تشدید می‌کند/ به ایران قوی و معقول نیاز داریم
دکتر محمد صادق افراسیابی در نشست مشترک ائتلاف مدیران نواندیش با نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و دبیر کارگروه فرهنگ و هنر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: کاهش مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ طمع دشمن را برای افزایش فشارهای سخت به مردم تشدید می‌کند و در این صورت در نهایت این مردم هستند که شرایط سخت تری را نسبت به امروز تجربه خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی ائتلاف مدیران نواندیش، دکتر محمد صادق افراسیابی، مؤسس انجمن سواد رسانه ای ایران  در نشست مشترک ائتلاف مدیران نواندیش با نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و دبیر کارگروه فرهنگ و هنر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در این مقطع بحث مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. قطعاً کاهش مشارکت طمع دشمن را تشدید می‌کند. زیرا دشمن مدام این اتفاقات را رصد می‌کند و در صدد است تا هر زمان که مشارکت مردم در حوزه حکمرانی، کاهش پیدا کرد فشارهای جدیدی را بر ملت ایران تحمیل کند.

وی افزود: ما امروز به خاطر شرایط حساس به یک ایران قدرتمند و البته معقول و مقبول در سطح جهان نیاز داریم. به همین دلیل الان هم به مشارکت بالای مردم نیاز داریم و هم به خاطر شرایط خاص منطقه‌ای و شرایط جبهه ی مقاومت اسلامی، ناچار هستیم فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم که واقعا اصلح باشد و آماده تعامل با جهان و تقویت جبهه ی مقاومت اسلامی در سطح منطقه باشد.

مؤسس انجمن سواد رسانه ای ایران  درباره تأثیرگذاری رأی بالا در آینده کشور گفت: شنیدم که بعضی اشخاص می‌گویند اگر کاندیدای مورد حمایت جبهه انقلاب با یک رأی حداقلی هم رئیس‌جمهور شود، کفایت می‌کند. درصورتی‌که این‌چنین نیست و واقعاً کفایت نمی‌کند. ما با اسناد دقیق و علمی میدانیم که اگر رئیس جمهوری اصلح با رأی پایین وارد دولت شود، شرایط آینده به مراتب سخت تر از امروز خواهد شد. پس لازم است اولویت اول مشارکت بالای مردم در انتخابات باشد و اولویت بعد هم قطعا انتخاب اصلح است.

افراسیابی درباره اهمیت انتخابات شوراهای شهر و روستا در کنار انتخابات ریاست جمهوری عنوان داشت: انتخابات شورای شهر امسال از اهمیت بالایی برخوردار است و لازم است اشخاصی که تجربه حضور موفق در شهرداری تهران را داشتند به مردم معرفی شوند تا برخی عقب ماندگی های چند سال اخیر جبران شود و دوباره شهر تهران نماد نشاط و امید مردمی تحت سایه ی مدیریت جهادی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز