آمریکا با امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی رزمایش برگزار می‌کند

۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۲۰:۴۲:۰۱
کد خبر: ۱۲۶۰۵۷۰
آمریکا با امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی رزمایش برگزار می‌کند
آمریکا پس از رزمایش هوایی که به تازگی برگزار کرده انجام رزمایش مشترک دریایی دیگر با امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی را پیگیر است.

به گزارش برنا از نشریه صهیوینستی تایمز اسرائیل، گرگوری گیلت فرمانده ارشد نیروی هوایی آمریکا در خاورمیانه روز شنبه گفت که ایالات متحده  می‌تواند یک رزمایش مشترک هوایی با اسرائیل، امارات و بحرین پس از رزمایش مشترکشان در دریای سرخ انجام دهد.

وی در نمایشگاه هوایی دوبی اعلام کرد که خدمه هوایی آمریکا همچنان در منطقه خواهند ماند درحالیکه سازمان دهندگان نظامی رقابت با چین و روسیه را به عنوان چالش بزرگ بعدی واشنگتن می‌دانند.

همچنین گیلت گفت که پس از خروج ایالات متحده از افغانستان در ماه اوت، حضور نظامی واشنگتن می تواند تعدیل شود. نیروی هوایی آمریکا یک پایگاه بزرگ در نزدیکی قطر دارد که بر عملیات ایالات متحده در افغانستان و همچنین عراق و سوریه نظارت داشت.

اظهارات فرمانده نیروی هوایی آمریکا مبنی بر احتمال برگزاری رزمایش مشترک هوایی با امضا کنندگان توافق ابراهیم درحالی است که رزمایش دریایی چند روز گذشته آنها به اعتقاد برخی نوعی هشدار به ایران بوده است. همچنین رژیم صهیونیستی به تازگی دنباله رو برنامه تحریک آمیزی علیه برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز