قاضی‌زاده هاشمی: امروز ایران اسلامی جزو چند کشور برتر جهان در حوزه دفاعی است

۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۱۳:۲۳:۴۴
کد خبر: ۱۳۷۰۲۳۱
قاضی‌زاده هاشمی: امروز ایران اسلامی جزو چند کشور برتر جهان در حوزه دفاعی است
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با حضور در نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک از دستاوردهای دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با حضور در نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک وزارت دفاع که مناسبت گرامی داشت روز صنعت دفاعی برپا شده است،پس از بازدید از بخش های حوزه الکترونیک، هوایی، زمینی، دریایی، پدافندی و مخابراتی تصریح کرد: دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران، مورد توجه جهان قرار گرفته و آنها اعتراف می کنند که ما یکی از تولید کنندگان تجهیزات به روز دنیا و از دارندگان فناوری های نظامی در ابعاد مختلف هستیم.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه صنایع دفاعی جمهوری اسلامی ایران نمایانگر دو «خواست» است گفت:  اولین مورد، «خواستِ ملت ما در دفاع و حراست  از خود است» و دیگری «وحدت فرماندهی و فرماندهی صحیح»؛

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی  جزو چند کشور برتر جهان در حوزه دفاعی است و اگر همین نگاهِ حاکم در مجموعه ی دفاعی و نظامی کشور در سایر بخش های کشور نیز توسعه یابد، شاهد پیشرفت ها و برکات فراوانی در سایر حوزه ها خواهیم بود.  

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد : مجموعه دفاعی کشور دارای ساختار و سازمانی است که زیر نظر ولی فقیه اداره می شود و با داشتن یک فرماندهی با ثبات و پیشرو ما را به اوج پیشرفت رسانده است.  
انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز