پاک فطرت: صولت مرتضوی شهردار مشهد بوده و مشکلات کارگر و کارفرما را درک می‌کند

۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۸:۴۷:۳۳
کد خبر: ۱۳۸۸۱۵۰
پاک فطرت: صولت مرتضوی شهردار مشهد بوده و مشکلات کارگر و کارفرما را درک می‌کند
نماینده مردم شیراز گفت: نباید از این نکته غافل شد که به دلیل اهمیت وزارت کار ، رئیس جمهور معاون اجرایی خود را برایش در نظر گرفته است.

علیرضا پاک فطرت، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با بررسی سوابق اجرایی صولت مرتضوی و صلاحیت وی برای حضور در وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی گفت: آقای مرتضوی کسی است که شهردار کلانشهری مثل مشهد بوده و پول را به دست می آورده و هزینه می کرده و مطالب کارفرما و کارگری را به خوبی می داند، به همین دلیل مشکلات کارگر و کارفرما را درک میکند و مشکل اشتغال را می داند و بحث تعاونی ها را تا حدودی بلد است، به نظرم بهتر از مدیران دولتی قبل است و می تواند موفق شود.

وی با بیان این‌جمله که صولت مرتضوی فرد پرکاری است تصریح کرد: مرتضوی مورد اعتماد خود دستگاه دولت است. نباید از این نکته غافل شد که به دلیل اهمیت وزارت کار ، رئیس جمهور معاون اجرایی خود را برایش در نظر گرفته است. صولت مرتضوی می تواند رضایت را بوجود بیاورد ولی خوب مسیر سختی هم در پیش دارد زیرا آسان نیست که در این برهه از زمان بشود رضایتمندی کامل را بوجود آورد چون صندوق های بازنشستگی را از قبل خالی کردند وامروزپاسخگویی خیلی سخت است ولی فکر می کنم بهتر از قبل بشود. 

نماینده مردم شیراز تصریح کرد: باید بالا بردن فرهنگ کار و تلاش، از اولویت های صولت مرتضوی باشد. متاسفانه در کشور ما فرهنگ کار و تلاش بسیار پایین است وجوانان ما فکر می کنند فقط کار ، کار دفتری و اداری است. 

وی در پایان افزود: امروز 3 میلیون اشتغال توسط اتباع بیگانه انجام می شود . ارز بسیار زیادی را از کشور خارج می کنند. جوانان ما حاضر نیستند این کارها را انجام بدهند . بعضی از اتباع خارجی که در ایران کار می کنند به جرات می توان گفت روزی یک میلیون تومان درآمد دارند چرا این کار را فرد ایرانی انجام نمیدهد والبته مهارت های فنی و حرفه ای را هم باید تلاش کنند که بهتر بشود که جوانان به این سمت بروند و بشود اشتغال را بوجود آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز