اسلامی: شناسنامه انتخابات استان‌های کشور تدوین می‌شود

۱۴۰۱/۰۹/۲۶ - ۱۴:۴۶:۲۰
کد خبر: ۱۴۱۲۰۵۲
اسلامی: شناسنامه انتخابات استان‌های کشور تدوین می‌شود
مدیر کل دفتر انتخابات وزارت کشور با اعلام برگزاری دوره آموزشی ویژه مسئولان سامانه رصد و پایش انتخابات با هدف آماده سازی مجریان انتخابات ۱۴۰۲ گفت: تدوین شناسنامه انتخابات در استانداری های سراسر کشور به صورت جدی در دستور کار دفتر انتخابات وزارت کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا، محسن اسلامی روز شنبه توضیح داد: تدوین شناسنامه ویژه انتخابات هر استان اقدام نوآورانه ای است که از سوی دفتر انتخابات وزارت کشور با هماهنگی استانداری های سراسر کشور دنبال می شود.

وی افزود: با برنامه ریزی دقیق، تمام تلاش بر رصد کارشناسی انتخابات در استان های کشور است و در این خصوص به دنبال این هستیم که کارشناسان حوزه انتخابات با دریافت آموزشی های فنی و محتوایی لازم، آمادگی کافی برای بسترسازی هر چه قوی‌تر شرایط انتخابات در کشور داشته باشند.
مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور  با تاکید بر اینکه رصد اخبار، گزارش‌ها و تحلیل ها پیرامون انتخابات جزء اولویت های دفتر انتخابات است، اظهار کرد: تحلیل‌ها و ارزیابی وضعیت انتخابات در استان ها به صورت گزارش تحلیلی جمع بندی می شود.

اسلامی همچنین به ضرورت آموزش فنی، خبری و تحلیلی مجریان انتخابات در استانداری ها اشاره کرد و ادامه داد: در این خصوص با همکاری نزدیک و همه جانبه با مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور به دنبال ارتقای نظام دانشی مجریان انتخابات در حوزه خبر و ارائه گزارش و اخبار به مردم هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما