عضو جنبش حماس: فلسطین در روح و فکر شهید سلیمانی بود/ به زودی در مسجدالاقصی نماز پیروزی می‌خوانیم

۱۴۰۱/۱۰/۱۴ - ۰۹:۵۶:۳۴
کد خبر: ۱۴۱۹۰۶۵
عضو جنبش حماس: فلسطین در روح و فکر شهید سلیمانی بود/ به زودی در مسجدالاقصی نماز پیروزی می‌خوانیم
عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با بیان اینکه پیروزی نزدیک است و به زودی در مسجد الاقصی نماز پیروزی خواهیم خواند گفت: فلسطین در روح وفکر شهید سلیمانی بود اما به آن اکتفا نکرد، ایشان پشتیبان اصلی فلسطین بود.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری برنا، حسام بدران عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس»  در اولین اجلاس بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی گفت: فلسطین در روح وفکر شهید سلیمانی بود اما به آن اکتفا نکرد، ایشان پشتیبان اصلی فلسطین بود، ما در کنار شهدا و در میدان شهدا هستیم، مردم میمیرند اما شهدا زنده‌اند. 

عضو جنبش حماس افزود: فلسطین مورد محبت شهید سلیمانی بود، ما بعد از ۱۰۰ سال هر روز مبارزه میکنیم و شهید میدهیم و عهد بستیم در این راه میمانیم و آماده برای تقدیم کردن شهید برای آزادی قدس هستیم. 

حسام بدران با بیان اینکه آزادی فلسطین وعده خداوند متعال است، اظهار داشت: ما به عنوان جبهه مقاومت اعتقاد داریم که صهیونیست دشمن اصلی ما است و هیچ دوستی و همسایگی با دشمن نداریم؛ من اعتقاد دارم حاج قاسم اگر بین ما وجود داشت از من میپرسید چه خبری از مقاومت و مردم فلسطین دارید. 

وی افزود: ما به شما اطمینان میدهیم مقاومت در غزه در بهترین وضعیت است و این مقاومت فقط مسئول غزه نیست و بلکه برای دفاع از کل فلسطین است. 

حسام بدران گفت: با تشکیل دولت جدید رژیم صهیونیستی ما با چالشهایی روبرو خواهیم شد بالاخص در حوزه مسجدالاقصی، ما در خطر بودیم و هستیم اما دلهره‌ای نداریم و ما به آنها میگوییم شهادت برای ما افتخار است و سازشی با صهیونیست نمی‌کنیم و در این راه و در نزدیکترین زمان در مسجد الاقصی نماز پیروزی میخوانیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز