فرمانده نیروی هوایی ارتش: پهپاد مهمترین نیاز و ضرورت آینده است

۱۴۰۱/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۴۴۰۱۳۱
فرمانده نیروی هوایی ارتش: پهپاد مهمترین نیاز و ضرورت آینده است
امیر سرتیپ واحدی گفت: بی شک حوزه پهپادی به عنوان یکی از عرصه های نوپدید در عرصه تسلیحاتی و مهمترین نیاز و ضرورت آینده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع معاونان عملیات و روسای بازرسی و ایمنی این نیرو، گفت: نیروی هوایی ارتش به عنوان یک نیروی پیشگام و عملیاتی، همواره در تلاش است تا با تامین قطعات گلوگاهی بتواند ماموریت‍های خود را به بهترین شکل ممکن تحقق بخشد.

وی با اشاره به فعالیت‍های حوزه پهپادی تصریح کرد: حوزه پهپادی به عنوان یکی از حوزه های نوپدید و نوین در عرصه تسلیحاتی و مهمترین نیازمندی و ضرورت آینده است که باید نگاه ویژه‍ای نسبت به این حوزه داشته باشیم.

امیر سرتیپ واحدی خاطر نشان کرد: امروزه با وجود تحریم‍های ظالمانه و همه جانبه دشمن، خللی به ماموریت این نیروی الهی هوایی مقتدر وارد نشده و با قدرت به تامین آسمان ایران ادامه می دهد.
فرمانده نیروی هوایی خطاب به معاونان عملیات افزود: شما معاونان عملیات، آینده نیروی هوایی هستید و باید از اکنون تلاش حداکثری خود را به کار گیرید تا بتوانید وظایف محوله خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید.

امیر سرتیپ واحدی با قدردانی از عملکرد کارکنان فنی، خاطرنشان کرد: اقدامات کارکنان فنی یکی از مهم ترین پیش نیازهای پروازی امن است که برای به پرواز درآمدن یک ساعت جنگنده گاهاً تا صدها ساعت زمان صرف می کنند و ما همیشه قدردان زحمات این عزیزان خواهیم بود.
 
وی با تاکید بر لزوم استفاده از دانش و تجربیات پیشکسوتان در همه زمینه‌ها، افزود: وظیفه ما به عنوان خادمین ملت، خدمت به مردم است، و این را، رسالت خود می‍دانیم چرا که ارتش جزئی از مردم است و همین مردمی بودن است که موجب محبوبیت آن شده است.
 
فرمانده نیروی هوایی در ادامه با اشاره به جنگ شناختی دشمن گفت: امروز دشمنان با استفاده از قدرت رسانه ای خود در صدد تحقق اهداف شوم و غرض‍ورزانه خود هستند که یکی از مهم ترین اهداف تغییر باورها و عقاید جامعه است. چنین هدفی با پیشروی شبهات و اخبار دروغ شکل می‍گیرد که تبیین‍گری و روشن‍بینی در این مواقع می تواند در مقابل پیشروی این اهداف همچون صدی محکم مقاومت کند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز