مصدق: برنامه عملیاتی دادگستری ها در سال ۱۴۰۲ هدف محور است/ هدف رضایت مندی مردم و اجرای عدالت است

۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۷:۲۰
کد خبر: ۱۴۵۶۵۵۹
مصدق: برنامه عملیاتی دادگستری ها در سال ۱۴۰۲ هدف محور است/ هدف رضایت مندی مردم و اجرای عدالت است
معاون اول قوه قضاییه گفت: برنامه عملیاتی دادگستری ها در سال ۱۴۰۲ هدف محور است نه ماموریت محور و مهم ترین مسئله دستیابی به هدف است و این هدف رضایت مندی مردم، احقاق حق و اجرای عدالت است،

به گزارش خبرگزاری برنا، صبح امروز چهارشنبه ۱۶ فروردین چهاردهمین جلسه قرارگاه پیگیری فرامین رهبری در قوه قضاییه، به ریاست معاون اول قوه قضاییه و باحضور سایر مسئولان عالی قضایی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق در این جلسه ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان گفت: امروز اولین جلسه قرارگاه پیگیری فرامین مقام معظم رهبری در سال جاری برگزار شده است که بر اساس گزارش‌های واصله، در سال گذشته وضعیت خوبی را از حیث تشکیل جلسات قرارگاه داشته ایم به همین منظور از زحمات اعضا که در تشکیل جلسات شرکت کردند تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم مصوبات قرارگاه بطولر کامل اجرا و موجب تحول در کار قوه قضاییه شود.

وی افزود: فلسفه وجودی قرارگاه پیگیری فرامین مقام معظم رهبری این بود که با تشکیل این قرارگاه در قوه ‌قضاییه اتفاقات موثری رخ دهد تا انتظارات مقام معظم رهبری که سال های گذشته از قوه قضاییه داشتند به ویژه موارد هشت گانه ای که رهبر معظم در تاریخ ۷ تیر ۱۴۰۱ در جلسه با مسئولان قوه قضاییه مطرح کردند، تحقق یابد.

معاون اول قوه قضاییه بیان کرد: انتظار می رود تحول عملی در قوه قضاییه به ویژه دادگستری های سراسر کشور با اجرای مصوبات قرارگاه اتفاق افتد.

وی در ادامه افزود: در قرارگاه دستورالعملی تدوین شد و بر اساس این دستورالعمل جلسات تشکیل شده است و با توجه به اینکه در حال حاضر به موعد زمانی ۷ تیر (هفته قوه قضاییه) نزدیک هستیم باید محاسبه کنیم که چه اقداماتی انجام شده است.

مصدق اظهار کرد: برنامه عملیاتی دادگستری ها در سال ۱۴۰۲ هدف محور است نه ماموریت محور و مهم ترین مسئله دستیابی به هدف است و این هدف رضایت مندی مردم، احقاق حق و اجرای عدالت است، بنابراین اگر در مواردی به نتیجه دست پیدا نکردیم و موفق نبودیم باید به صراحت اعلام کنیم تا فتح باب شود.
 
موضوع  این جلسه دستورالعمل جامع تجلیل و تشویق در قوه قضاییه بود که به منظور ارج نهادن به خدمات ارزنده کارکنان وظیفه شناس، مسئولیت پذیر، شایسته، معتمد و کارآمد و ایجاد ساختاری مدون و ضابطه مند در فرایند تشویق و تجلیل کارکنان بود که توسط اعظمی، قائم مقام معاونت راهبردی قوه قضاییه مطرح شد و حاضران در جلسه در این خصوص اقدام به بحث و تبادل نظر کرده و پیشنهادات و نظرات خود را بیان کردند تا بررسی‌های لازم صورت گیرد.
انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز