مخبر: جوانان ایرانی در حمایت از مبارزان جوان فلسطینی سنگ تمام گذاشتند

۱۴۰۲/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۳:۰۱
کد خبر: ۱۴۶۰۲۹۳
مخبر: جوانان ایرانی در حمایت از مبارزان جوان فلسطینی سنگ تمام گذاشتند
معاون اول رئیس‌جمهور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس، حضور پرشور جوانان ایرانی در همبستگی با ملت مظلوم فلسطین را ستود و نسل نوظهور جوانان فلسطینی را مقدمه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا، معاون اول رئیس‌جمهور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس، حضور پرشور جوانان ایرانی در همبستگی با ملت مظلوم فلسطین را ستود و نسل نوظهور جوانان فلسطینی را مقدمه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی دانست.

محمد مخبر که به همراه خانواده خویش در این راهپیمایی شرکت کرده بود، در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: روز جهانی قدس میثاقی سالانه برای همصدایی ملت های مسلمان بر علیه اشغالگران صهیونیست است و انشاالله در آینده ای نه چندان دور این روز مبارک را در کنار قبله نخست مسلمین جشن خواهیم گرفت.

معاون اول رئیس‌جمهور ظهور نسل تازه ای از جوانان و نوجوانان فلسطینی در مبارزات شجاعانه با رژیم مسلح و غاصب را نشانه ای برای تسریع در آزادی قدس شریف دانست و گفت: استکبار جهانی تصور می‌کرد با گذشت زمان و ناتوانی نسل های قدیمی، ملت فلسطین مجبور به سازش و تسلیم خواهد شد اما این نسل جدید از مبارزان جوان و مسلمان همه تصورات و نقشه های آنها را نقش بر آب کرد.

وی افزود: امروز هم حضور پرشور جوانان ایرانی در همبستگی با جوانان فلسطینی نشان داد که حمایت از آن ملت مظلوم بیش از پیش جریان دارد.

انتهای پیام/

نظر شما