دبیر انجمن صنفی شرکت های هواپیمایی:

شرکت لبنانی از قبل اعلام کرده بود که به ایران سوخت نمی‌دهد

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۵۶:۱۶
کد خبر: ۷۷۴۴۷۶
شرکت لبنانی از قبل اعلام کرده بود که به ایران سوخت نمی‌دهد
دبیر انجمن صنفی شرکت های هواپیمایی گفت: شرکت لبنانی از 4 نوامبر اعلام کرده بود که به شرکت هایی که تحت تحریم آمریکا هستند، سوخت نمی فروشد.

«مقصود اسعدی سامانی»، دبیر انجمن صنفی شرکت های هواپیمایی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا در خصوص عدم ارائه سوخت توسط شرکت خصوصی بیروت به هواپیماهای ایرانی با اشاره به اینکه طرف های فروشنده اعلام کرده که به ایران سوخت نمی دهند، گفت: مشکل بوجود آمده در فرودگاه ترکیه و بیروت توسط سازمان هواپیمایی کشوری در حال پیگیری  است و با رایزنی‌هایی که انجام می دهیم، امیدواریم این مشکل را حل کنیم.

وی با بیان اینکه شرکت لبنانی از 4 نوامبر اعلام کرده بود که به شرکت هایی که تحت تحریم آمریکا هستند سوخت نمی فروشد، افزود: تا به الان سایر کشورها در خصوص تحریم فروش سوخت برای هواپیماهای ایران چیزی اعلام نکرده اند.

دبیر انجمن صنفی شرکت های هواپیمایی در پاسخ به این سوال که با وجود اطلاع قبلی از عدم فروش سوخت توسط شرکت سوخت‌رسانی در بیروت چرا پروازها ادامه دارند، گفت: پروازها طبق برنامه انجام می شود و شرکت ها نیز راهکارهایی برای تامین سوخت شان دارند که به مشکل برنخورند.

اسعدی سامانی افزود: این کار بیروت خلاف روابط دوستانه ای بود که طی این سالها با ایران داشت و این حرکت مغایر حسن همکاری بین ایران و لبنان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز