رییس سازمان بسیج مستضعفین:

پادشاه ذلیل عربستان دستان همسر ترامپ را می‌بوسد/ همه ساختار اردوگاه دشمن توسط مجاهدان سبزپوش به هم ریخته شد

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۳:۴۳
کد خبر: ۸۶۱۴۸۳
پادشاه ذلیل عربستان دستان همسر ترامپ را می‌بوسد/ همه ساختار اردوگاه دشمن توسط مجاهدان سبزپوش به هم ریخته شد
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این که کشور مهمی مثل ژاپن پیامی از غرب می آورد و رهبر ما با اقتدار پیام را دریافت نمی کند، نشان از عزت است، این در حالی است که پادشاه ذلیل عربستان که خود را خادم حرمین می داند دستان همسر رئیس‌جمهور آمریکا را می بوسند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، جلسه راهیان نور غرب کشور با حضور سردار غیب پرور، رییس سازمان بسیج مستضعفین،  سردار «یعقوب سلیمانی»، فرمانده قرارگاه راهیان نور و معاونین هماهنگ کننده و مسئولین اردویی سپاه های استانی برگزار شد.

سردار غیب پرور با اشاره به رفتار عزت مندانه رهبر انقلاب در قبال نامه ترامپ گفت: این که کشور مهمی مثل ژاپن پیامی از غرب می آورد و رهبر ما با اقتدار پیام را دریافت نمی کند، نشان از عزت است، این در حالی است که پادشاه ذلیل عربستان که خود را خادم حرمین می داند دستان همسر رئیس‌جمهور آمریکا را می بوسند.

وی با اشاره به حادثه سرنگونی پهباد آمریکایی بر فرار آسمان ایران تصریح کرد: همانطور که می دانید بزرگترین و پیشرفته ترین پهپاد جهان وقتی توسط مجاهدان سبزپوش منهدم می‌شود شبیه یک معجزه است و با این کار تمام ساختار اردوگاه دشمن به هم می ریزد و این نشانه قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: بزرگترین قدرت نظام اسلامی "مردم" هستند و اقتدار این نظام مدیون حمایت مردم است و به همین خاطر ما در بسیج اولویت اصلی مان خدمت‌رسانی به مردم و محرومان است.

وی در ادامه افزود:کسانی که در دنیا اهل علوم نظامی هستند؛ می دانند که انهدام پهپاد در ارتفاع ۷۰ هزار پایی کاری بی نظیر است و اینکه رئیس جمهور رژیم آمریکا می گوید ما به سه نقطه می خواستیم حمله کنیم حرفی دروغ است و حتما از ترس جرأت چنین کاری را نداشتند.

سردار غیب پرور ادامه داد: دفاع نیازمند قدرت است این درحالی است که برخی ها در انقلاب اسلامی اعتقاد داشتند که مانیازی به موشک نداریم اما اکنون همین موشک ها باعث قدرت و اقتدار ما شده است و ای کاش برخی از خودفروختگان داخلی با سرنگونی پهباد به خود بیایند که البته بعید می دانم.

وی با اشاره به لزوم بهره مندی از بیانیه ی گام دوم انقلاب برای نقشه راه راهیان نور خاطرنشان کرد: ما در راهیان نور نقشه ی راه می خواهیم و با توجه به بیانیه گام دوم و کلام حضرت آقا باید نقشه ی راهی نوشته شود و خود من در همین راستا 57 مورد را آماده کرده ام. لذا راهیان نور باید نیروهایی را تربیت کند که بتواند در جامعه نقش آفرین باشد و در نهایتبتواند کادر طراز انقلاب اسلامی را تربیت کند و باید بیانیه گام دوم انقلاب به تشکیل حکومت حضرت مهدی(عج) منجر شود.

سردار غیبب پرور در پایان ضمن بررسی مشکلات راهیان نور و شنیدن نظرات و پیشنهادات حاضرین در جلسه افزود: مشکلات و بازسازی یادمان ها و زیارتگاه ها امری مهم است که باید بدان توجه شود و امیدوارم هر چه بیشتر به سمت راهیان نور مردمی پیش برویم.

نظر شما
پرونده ویژه