محمد کرمی: مرز باید به مرکز مبادلات اقتصادی سیستان و بلوچستان تبدیل شود

۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - ۱۱:۴۰:۳۸
کد خبر: ۱۴۲۰۹۱۶
محمد کرمی: مرز باید به مرکز مبادلات اقتصادی سیستان و بلوچستان تبدیل شود
استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر لزوم ورود سرمایه‌گذاران به حوزه تولید، گفت: مرز باید به مرکز مبادلات اقتصادی این استان تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ،  محمد کرمی در نشست شورای اداری شهرستان میرجاوه ضمن گرامیداشت ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم میرحسینی اظهار داشت: تجارت یکی از فرصت‌هایی است که مرز در اختیار ما قرار داده که باید از آن به نحو مطلوب استفاده کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فعالیت اقتصادی به معنی فعالیت ماندگار است، افزود: مرز باید به مرکز مبادلات اقتصادی تبدیل شود. منطقه میرجاوه ظرفیت‌های بی‌نظیری همچون کشاورزی، معدن و مرز دارد که باید به فعلیت برسد.

وی تصریح کرد: بازارچه‌های خرده‌فروشی اهمیت فراوانی دارند زیرا امتیاز مرز برای ساکنان و رونق بازار همان منطقه است. منطقه ویژه اقتصادی فرصت دیگری برای میرجاوه است از این رو بخش خصوصی باید در تجارت وارد شوند و از فرصت مرز برای فعال کردن واحدهای تولیدی استفاده شود. خداوند ثروت زیادی در این استان به ما ارزانی داشته که باید با کار و تلاش از آن بهره ببریم.

کرمی بیان کرد: برای خدمتگزاری به مردم آمده‌ایم و اینکه در اتاق خود بنشینیم تا به ما مراجع کنند فایده‌ای ندارد زیرا آمده‌ایم کار را برای مردم تسهیل کنیم. همه دستگاه‌ها باید با هم هماهنگ باشند و اگر جایی مانعی وجود دارد که نیاز به دستور است ما شفاف و واضح دستور می‌دهیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: اگر محکم در میدان باشیم خداوند به ما کمک خواهد کرد اما زمانی که از یاد خدا غافل شدیم برکت از کار ما می‌رود. هیچ مسئولی حق ندارد از کسی هدیه قبول کند زیرا این امر با تیر خلاص یکسان است. امروز دشمن به دنبال شکستن اراده‌ها و ایجاد یاس و ناامیدی است از این رو اراده‌های خود را تقویت کنید.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز