استاندار سیستان و بلوچستان: مسئولان در میدان جنگ اقتصادی، مقابل دشمن ایستادگی کنند

۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۱۸:۴۷:۱۳
کد خبر: ۱۴۳۷۹۶۰
استاندار سیستان و بلوچستان: مسئولان در میدان جنگ اقتصادی، مقابل دشمن ایستادگی کنند
محمد کرمی گفت: امروز وظیفه ما به‌عنوان خدمتگزار، خدمت صادقانه به مردم است بنابراین همه باید در میدان جنگ اقتصادی در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ،محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان، در مراسم یادواره شهید میرحسینی و شهدای منطقه مکران در دانشگاه دریانوردی چابهار، گفت: نباید فراموش کنیم که این شهدا به خداوند بسیار نزدیک بودند، کسی که عاشق خداوند است همه چیز خود را در یَد قدرت الهی می‌داند و در تمام لحظات او را شاهد و ناظر بر اعمال خود می‌بیند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: اگر امروز انقلاب اسلامی هر روز گامی رو به جلو برمی‌دارد مرهون خون شهدایی است که در مقابل زورگویی‌های دشمنان ایستادگی کردند، شهدا در همه دوران با امید به پیروزی اسلام ایستادند و امروز رسالت مهم ایران اجرای فرمان الهی در دنیا و پیاده‌سازی اسلام است.

کرمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با اقتدار به رهبری رهبر معظم انقلاب ایستاده و روز به روز در حوزه‌های مختلف علمی در حال رشد است، تصریح کرد: ملت ایران خدا را دارند و کسی که خدا را دارد دیگر نیازی به قدرت‌های دیگر ندارد و این اتکا به خداوند همواره موجب رستگاری است، امروز وظیفه ما به‌عنوان خدمتگزار، خدمت صادقانه به مردم است بنابراین همه ما باید در میدان جنگ‌ اقتصادی در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

 

وی با تأکید بر تقویت اراده‌ها در بین مسئولان برای خدمت صادقانه به مردم اظهار کرد: در ۲۲ بهمن شاهد حضور گسترده مردم بودیم که این حضور نشان از اراده الهی است، به فضل الهی آینده این استان روشن است و این منطقه دیگر محروم نخواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز