اتصال بزرگراهی نخستین شهر سیستان و بلوچستان به زاهدان تا ۲ ماه آینده

۱۴۰۲/۰۳/۰۹ - ۰۸:۱۲:۳۶
کد خبر: ۱۴۷۹۶۵۰
اتصال بزرگراهی نخستین شهر سیستان و بلوچستان به زاهدان تا ۲ ماه آینده
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با نگاه ویژه دولت به توسعه شبکه بزرگراهی استان و تلاش‌های در حال انجام تا دو ماه آینده شاهده اتصال شهر نصرت‌آباد به زاهدان به طول ۱۰۵ کیلومتر به عنوان نخستین اتصال بزرگراهی دو شهر استان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، محمد کرمی در بازدید از روند ساخت بزرگراه در محور بم ـ نصرت آباد- زاهدان ضمن اعلام رضایت از حجم کار و پیشرفت پروژه اظهار داشت: دولت تمام توان خود را بکار گرفته است تا بتواند تا دو سال آینده دو شهر نصرت آباد و زابل را به مرکز استان به صورت بزرگراه متصل کند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه گام اول در مسیر توسعه، تکمیل زیرساخت‌ها به ویژه بزرگراه است، افزود: قطعا اتصال دو شهر استان به زاهدان به صورت بزرگراه ضمن ایجاد امید آفرینی در جامعه نشان خواهد داد که دولت سیزدهم به تعهدی که به مردم شریف سیستان و بلوچستان برای توسعه زیرساخت ها داده بعد از یک وقفه تاریخی پایبند است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. عقب ماندگی‌ها باید به سرعت جبران شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان نیز در جریان این بازدید گفت: این اداره کل به تعهدی که به مردم داده است پایبند بوده و با تمام توان تلاش سعی دارد عقب ماندگی تاریخی استان را در حوزه داشتن بزرگراه جبران کند.

عطاءاله اکبری با بیان اینکه برای ایفای نقش این استان در حوزه حمل و نقل و ترانزیت با توجه به موقعیت راهبردی آن نیاز به توسعه زیرساخت ها در حوزه راه است، افزود: این اداره کل هم اکنون در 100 کیلومتر از محورهای حوزه شمال استان در حال ساخت بزرگراه است و بزودی 60 کیلومتر دیگر نیز به سطح افزوده خواهد شد و این مهم تا تکمیل شبکه بزرگراهی درون و بیرون استانی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه توسعه شبکه بزرگراهی یکی از اولویت های مهم و اصلی سیستان و بلوچستان است و طرح های این بخش بدون وقفه در حال اجراست، گفت: افزایش ایمنی تردد و کاهش تصادف جاده ای، افزایش ظرفیت ترافیکی مسیر، افزایش رونق اقتصادی منطقه، کاهش اتلاف زمان و بهبود وضعیت زیر بنایی و زیر ساخت استان از مهمترین اهداف این طرح است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز